Bu konu hakkında bir bilgisi olan var mı? Soruma cevap veren herkese tesekkür ederim..
Not; Biliyorum bu zor gibi olabilir ama ben yinede sansımı deneyeceğim.
Not; Biliyorum bu zor gibi olabilir ama ben yinede sansımı deneyeceğim.
Bankacı olmanı asla tavsiye etmem olan herkes pişman şu an bankada staj yapıyorum okadar pişmanımki bütün insanlar bıkmış milletin derdini çekmekten birşey desen hır gür. çok sıkıntı kasa sonuçta açık çıkması falan var yinede sen bilirsin ama banka çok sıkıntılı iş devlet bankalarına gidersen iyi ama özel bankalar akşam kaçta çıktıgın bile belli olmaz
Özellikle bankacılık yoğun bir meslek o nedenle akşamları hesaplar tamamlanıp çıkılır o nedenle gececi olsan bile saat beşte başlayan dersler biraz zor...
hukuk okuyamazsın açıköğretim yapabilirsin ondan hukuk yoktur
Gece eğitimi ile olabilir.
Cevap
5Cevap
Kpss'yi kazanayım üniversiteyi bırakmassam eşşekler kovalasın beni :D
İmkansız böyle birşey dediğin.Bankacı isen eve 9da anca gelirsin.Çok yoğun bir iş bankacılık :D
Hem bankacı olup hem hukuk okuyamazsın yani çok zor
Ne yönde zor? Zamanın kısıtlı olması mı? Biraz acarsanız sevinirim.
Şimdi bankacı olursan yani 9-5 çalışacaksın bazen 6 ya kadar da kalabilirsin. Beynin yorulacak. Bir de o kafayla gidip ders görmeyi mi düşünüyorsun
kpssyi kazanırsan zaten bankacı değil memur olursun. hukuk okuman da zor maalesef çalışırken
İnanç varsa her şey mümkün.
Not:4 Hayal görmüyorm
sende çok şey olmak istiosun :D
Tabiki bu mümkün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar