arkadaşlar lise son öğrencisiyim, bir şirkette haftanın 3 günü staj görüyorum IT bölümünde.
Maaşlarımız (altı üstü 250 tl) düzgün yatmıyor. 1 ay hiç yatırmadılar mesela ayın 30 unda yatıyordu o 1 ay yatırmadılar sonra 15inde yatıcak bundan sonra dediler. servis yok yol parasını geç veriyorlar mesela iş başı 7:40 8 de geliyorsam eksik yatıyor maaşım puantaj mı ne haltsa o varmış. Şimdi gittim baktım bugün yatması gerekirken yine yatmamış ne yapmamız lazım?
Maaşlarımız (altı üstü 250 tl) düzgün yatmıyor. 1 ay hiç yatırmadılar mesela ayın 30 unda yatıyordu o 1 ay yatırmadılar sonra 15inde yatıcak bundan sonra dediler. servis yok yol parasını geç veriyorlar mesela iş başı 7:40 8 de geliyorsam eksik yatıyor maaşım puantaj mı ne haltsa o varmış. Şimdi gittim baktım bugün yatması gerekirken yine yatmamış ne yapmamız lazım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar