Stajyer maaşımız yatmıyor, yol parası yok ne olucak bu böyle?

arkadaşlar lise son öğrencisiyim, bir şirkette haftanın 3 günü staj görüyorum IT bölümünde.

Maaşlarımız (altı üstü 250 tl) düzgün yatmıyor. 1 ay hiç yatırmadılar mesela ayın 30 unda yatıyordu o 1 ay yatırmadılar sonra 15inde yatıcak bundan sonra dediler. servis yok yol parasını geç veriyorlar mesela iş başı 7:40 8 de geliyorsam eksik yatıyor maaşım puantaj mı ne haltsa o varmış. Şimdi gittim baktım bugün yatması gerekirken yine yatmamış ne yapmamız lazım?
Stajyer maaşımız yatmıyor, yol parası yok ne olucak bu böyle?
Cevapla