Anadolu Üniversitesi'nden de açıklama geldi ve sınavların online yapılacağı duyuruldu. Öğrenciler 18 Nisan- 7 Mayıs tarihleri arasında sınavlara tablet, telefon ya da bilgisayardan girebilecekler. Ben daha hiç bir derse çalışmadım ama daha çok zaman varmış. Stres yapmadan yavaş yavaş çalışırım bütün derslere😊
Açıköğretim vize sınavları online yapılacak. Çalışmalar nasıl gidiyor?
Amaç kopyaya engel olmak değil zaten. Amaç toplu alanda mikrobun yayılmasını önlemek. Tamam bir şekil bu şekilde önlem alınmış oluyor. Ve maliyeti düşünüyor. Bence bir bakıma iyi bir bakıma kötü bir yöntem. ÖSYM'nin üniversiteye giriş sınavlarında bunu uygulamayamazlar çünkü bunu kaldıracak server ve sistem bulamazlar malum x kamu kurumunda bile sistem can çekişiyor.
Merhaba, açıköğretim vize sınavlarının online olarak yapılacak olması hepinizin bildiği üzere aslında tedbir amaçlı yapılan bir şey. Dediğin gibi stres yapmadan güzel bir şekilde çalışma imkanın olacaktır sınava. Şimdi baktım da bu sorunun üzerinden uzunca bir süre geçmesine rağmen bu sınavların başlamasına halen 6 gün daha varmış. Kimsenin hastalık kapmadan ve bu riske girmeden bu sınavların yapılması gerçeekten güzel bir şey.
Öte yandan bildiğim kadarıyla örgün eğitim veren üniversiteler de uzaktan eğitime geçti. Ancak yine de halime şükrediyorum. Tam zamanında mezun olmuşum yani elime diplomamı aldıktan 10-15 gün sonra koronavirüs konusunda ciddi önlemler alınmaya başladı ve olay giderek ciddileşti. Sadece ben değil, herkes inşallah bu illete hiç yakalanmadan okulunu bitirir, işine geri döner ya da işe başlar veya sosyal hayatına kaldığı yerden sorunsuz bir şekilde devam eder.
Evet oldukça iyi oldu oturumun açık kalması da çok iyi olmuş. Şeyi merak ediyorum açıkçası sorular kısıye özel olacak diye belirtmişler, ne kadar kişiye özel soru hazırlanabilir ki? inandırıcı gelmedi 😅
Keske bizim de online olsaydi. Odev vereceklermis. Ben okulun basından beri niye deli gibi çalışıyorum o zaman? Sağlık okuyorum bir de hicbir dersim de kolay değil. Deli gibi latince kelime ezberledim. Simdi odeve çevirmişler. Emeklerime yazik cidden
Ben daha önce Auzef de okudum, ilk başta internettendi sınav. 1 hafta boyunca sistemden sınava giriyordun sınavdan hemen sonra sonuç açıklanıyordu aynı gün içinde. Bunda da öyle olur, ama sonuç hemen açıklanır mı bilemem. Basit aslında, verdikleri bağlantıya girip tek tek sınavlarını olacaksın. Sınavda bir önceki soruya dönemiyorsun ama o yüzden dikkatli olmak lazım, onun dısında pek bir zorluğu yok
Teşekkür ederim açıkladığın için. Kopya durumu var değil mi? Ortalamamın yüksek olması lazım ilk seneden 4 zayıf dersim var yaz okuluna gidecektim bir de o 4 ders için.. Bu dönem aldığım dersleri geçmem lazımdı bu sayede geçerim virüs bana yaradı biraz