Sağlık bakanlığı personel alımı hakkında yardımcı olur musunuz?

Arkadaşlar bir sorum olucak, kpss ile sağlık bakanlığından atama bekleyen arkadaşlar görüş beyan ederlerse çok memnun olurum. Ben Hemşirelik Lisans mezunuyum, 2018 yılı sınavı sıralamam da 28576. Harıl harıl temmuzda yapılıcak Kpss'ye hazırlanıyodum, şu an yeni 32 bin kişilik personel alımı yapılacağı duyuruldu. Sizce bu 32 binin kaç bini hemşire olur veya atanma ihtimalim var mı size göre? çevremde puanı benden düşük olanlar bile bir hayli ümitli, açıkçası ben napıcağımı bilmiyorum şuanda😌
Güncellemeler
+1 yıl
özellikle sağlık bakanlığından atama bekleyen diye belirttim arkadaşlar algılamak bu kadar zor mu? bunu neden belirttim çünkü o kişiler tercih yapacaklar ve aradaki ayrımı, sıralamalarda oluşacak oynamaları falan çok iyi biliyolar. Yani öyle önüne gelen her soruya bir fikir beyan etmekten farklı bişey
Sağlık bakanlığı personel alımı hakkında yardımcı olur musunuz?
Cevapla