Home office kavramını, henüz duymayanlar için özetlemek gerekirse; evden çalışma şeklidir. Bu çalışma şeklinde bir ofise ihtiyaç duyulmaz ve tüm işler, evden yürütülür.
Merak ettiğim bir soru; aranızda home office çalışan var mı? Cevabın evetse, ne kadar maaş alıyorsun? Bir kıyaslama yapıyorum ve cevaplarınıza ihtiyacım var. 🙂#Kimikio
Home office çalışan var mı? Cevabın evetse, ne kadar maaş alıyorsun?
mesela Araba Kod'u Yazıyorum (civic, megane, CHR.. vb) adamlara Kod'la Sözleşmeyi de Yolluyorum, Islak Imza da Istiyorum... afedersin eşşek o... yel götürmüş Hesabı..
Ofiste çalışanlardan bir tık daha az alırsın mesela o alır 5 sen alır 4.5 ama sen eşofman sigara kahve işini yaparsın yatağından o ise milletin ağız kokusunu çeker. Şiddetle tavsiye ediyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yok cevabım hayır. Homeoffice iş teklifi mi aldın yoksa
Bulamadım sizi, merak etmiştim sadece 🙄 Yine de teşekkür ederim. İş konusunda da haklıydın. Evet, iş teklifi gelmedi. Sadece şirketlerde geri dönüş için bekleyen CV’lerim var. Bazıları home office bazıları normal! Bilmiyorum belki bir gün, hayalimdeki o işte çalışabilirim. Hayatında başarılar... Merakımı gidermek istiyorsanız, her zaman beklerim 😄 (Kim bu gizli? 😭 )
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Gemide çalışıyorum. Uyuduğum yerde gemi. Şimdi bu homeoffice oluyor mu bilmem ama oluyorsa baya iyi kazanıyorum.
Ben, 15 Yıldır Kod'lamayla AI Programlıyorum.. Onun Dışında Yaptığım Milyonlarca Iş Var.. Bknz. Info, Aldığım Para 0$.!!
mesela Araba Kod'u Yazıyorum (civic, megane, CHR.. vb) adamlara Kod'la Sözleşmeyi de Yolluyorum, Islak Imza da Istiyorum... afedersin eşşek o... yel götürmüş Hesabı..
Ofiste çalışanlardan bir tık daha az alırsın mesela o alır 5 sen alır 4.5 ama sen eşofman sigara kahve işini yaparsın yatağından o ise milletin ağız kokusunu çeker. Şiddetle tavsiye ediyorum
Yok cevabım hayır. Homeoffice iş teklifi mi aldın yoksa
Gizli olmadan sorarsanız, sorunuzu cevaplayabilirim 😄 Merak içerisinde bırakıldığım durumları sevemiyorum 🙄
ben sorumun cevabını zaten biliyorum oysa :))
Sizce böyle bir iş teklifi aldım mı almadım mı? Doğru bilirseniz, gizli kalın. Bilemezseniz, gizli olmaktan çıkın. İyi pazarlık 🙂
Çok merak ediyorsun değil mi, beni hiç de tanımadığın nasıl belli :)) Asla cevabını bildiğim bir soru için pazarlık yapmam
Bulamadım sizi, merak etmiştim sadece 🙄 Yine de teşekkür ederim. İş konusunda da haklıydın. Evet, iş teklifi gelmedi. Sadece şirketlerde geri dönüş için bekleyen CV’lerim var. Bazıları home office bazıları normal! Bilmiyorum belki bir gün, hayalimdeki o işte çalışabilirim. Hayatında başarılar... Merakımı gidermek istiyorsanız, her zaman beklerim 😄 (Kim bu gizli? 😭 )
Gönlüne göre olsun, bu soruda gizliden çıkmayacağım, ama yine de hayırlısı olsun hakkında :))
Ah keşke böyle bir teklif olsa, boşver parasını. Mis gibi iş
Keşke öyle bir teklif alsammm🙈😂
Daha yeni başladım bilmiyorum
Nerde calisiyorsunuz
Part time çalışıyorum 900 falan alıyorum
Nerde
Ogrenciyiz full yatissss
Bilgisayar yazılımcısı tüm gün evde. Maaş: 9000 tl
Hayır
Ne yazık ki cevabım hayır.
Güzel iş