4 kadın tamam ama bir erkeğin 4'ten fazla kadınla evlenmesi caiz mi?

4 kadınla evlenmek normal ama 4 kadından fazlası dinimizce serbest olduğu halde caizmi?

hayat şartları malum. kadınlara ve çocuklara bakamazsak, okutamazsak ve sefalet içinde yaşarlarsa yazık değilmi?

bence normal ve herkesçe kabul görmüş olan 4 kadınla evlenmek en doğrusu. fazlası caiz olmayabilir ama yinede hocaya sormak lazım.

siz nedersiniz arkadaşşlar?
4 kadın tamam ama bir erkeğin 4'ten fazla kadınla evlenmesi caiz mi?
Cevapla