Hak etmediği halde parası ile okuyan daha sonra torpil ile iş sahibi olan insanlara gıcık kapiyormusunuz sizce adaletlimı buhayat?

Parasi ile özel okullar da okuyan daha sonra mezun olduktan sonra torpil ile iş bulan ve yahut mezun olduktan sonra babasının parası ile hemen iş kurup etrafın da ki lere hava atan insanlara gıcık kapıyorum siz de de oluyor mu aynısı
Hak etmediği halde parası ile okuyan daha sonra torpil ile iş sahibi olan insanlara gıcık kapiyormusunuz sizce adaletlimı buhayat?
Cevapla