Hocayı "adil not vermediği" için mahkemeye verirsem ne olur?

Hakkaniyetli not verdigini dusunmuyorum. Sinifta hic calismayan biri kodlari kafasina gore sallayip benimle ayni puani aldi bu haksizlik. benim 3 sorum dogruydu 30 aldim o kiz hic calismadi 30 aldi ve yanlis yazdim kodlari dedi. ne yazacagimi da zaten bilmiyordum salladim dedi. Ben 100 luk kagit verdim ufacik hatalarimda sorunun ustunu cizmis. Bu adami mahkemeye versem herkesin notu incelenir mi?
Hocayı "adil not vermediği" için mahkemeye verirsem ne olur?
Cevapla