Bayan müdür yardımcısından feci dayak yedim. Onu nereye nasıl şikayet edebilirim?

Sınıf başkanı boş derste gürültü yapıp konuşanları tahtaya yazmıştı. Sonra bayan müdür yardımcısı ismi tahtada yazılı olanları ikişer ikişer yanına çağırıp çok sert bir şekilde 4-5 tokat attı sonra kulaklarımızdan çekiştirip kafalarımızı da tokuşturdu. Herkesin içinde rencide edilmiş hissediyorum. Durumu aileme anlattığımda ise hiçbir dayak nedensiz yere atılmaz okulda doğru dursaydın diyor :/
Bayan müdür yardımcısından feci dayak yedim. Onu nereye nasıl şikayet edebilirim?
Cevapla