İş sağlığı ve güvenliği bölümünü okumalı mıyım?

Iş güvenliği uzmanlığıyla ilgili bilginiz var mı? Mimarlık mühendislik veya üniversitelerin iş sağlığı ve güvenliği bölümlerinden mezun olanlar iş güvenliği uzmanlığı sınavına girebilir yazmasına rağmen internette iş sağlıgı ve güvenligi serfitika kursları diye reklamlar cıkıyor karşıma.
Anlamadığım bir insan bu bölümü okumadan da bu kurslara gidip isg uzmani olmaya hak kazanabilir mi yani eğer öyleyse boşu boşuna bu bölümü önlisansını okumiyim diyorum😫😫

İş sağlığı ve güvenliği bölümünü okumalı mıyım?
Cevapla