Direksiyon sınavından kaldım çok üzülüyorum ne önerirsiniz?

sınavdaki hoca berbat bı insandı hata yapmadığım halde iki kere kontağı kapat dedi bende kapattım dışardan müdahale ettiler hatası yoktu falan diye 2 kere kaldın dedi yüzüme bakıp yine devam ettim neyse ama o kadar zoruma gitti ki kaldı demesi rampada stop ettirdim motivasyonum kırıldı. tekrar sınava girmek bile istemiyorum. İlk sınavda herkesi bırakmaya çalışıyolarmis ekstra para kazanmak için herkes böyle diyo kimle konustuysam bende 2. de geçtim diyo sizce ne yapayım? kafamı çok takıyorum kaldım diye
Direksiyon sınavından kaldım çok üzülüyorum ne önerirsiniz?
Cevapla