Çalıştığım dersi konuları unutuyorum hissi var ne yapacağım?

Ders çalışıyorum Engelli Kamu Personeli seçme sınavına hazırlık yapıyorum günde 4-5 saat ders çalışıyorum, ama çalıştıktan sonra da sanki hiç çalışmıyor hissi oluyor ve unutuyor karıştırıyorum, bunun sebebi nedir?

Özelikle tarih ve coğrafya dersinde karışıklık oluyor tarihleri falan karıştırıyorum.

Acaba sınavda da çalıştığım konuları unutur muyum?

Bu yüzden korkuyorum.
Çalıştığım dersi konuları unutuyorum hissi var ne yapacağım?
Güncellemeler
+1 yıl
& Güncelleme & vermiş olduğunuz fikirlerinden dolayı teşekkür ederim sorum süpersol seçildi
Güncellemeler
+1 yıl
& Güncelleme & sorumu süper sorusu seçtiğiniz için teşekkürler KizlarSoruyor yönetimi 🤗🙂 güzel fikirlerin için de teşekkür ederim arkadaşlar daha güzel fikirler olanlar olursa bekliyorum Bu sınav benim için çok önem arz ediyor.
Çalıştığım dersi konuları unutuyorum hissi var ne yapacağım?
Cevapla