Çocuğunuzu çevredeki en iyi okullardan birine yazdırıyorsunuz, fakat o da ne? Okulda içi cıvıl cıvıl boyanmış, yerde halısı ve yastıkları olan bir ağlama odası var. Tepkiniz ne olur?
Çocuğunuzun okulunda bir "ağlama odası" olsa tepkiniz ne olurdu?
Bence bu harika bir şey. Ağlamak insanı gerçekten rahatlatıyor. Bazen ben de herhangi bir sebep olmadan ağlamak ve rahatlamak istiyorum ama ağlayamıyorum. Böyle zamanlarda hüzünlü filmler izliyorum ve bütün sıkıntımın gittiğini hissediyorum. Ağlamak gerçekten insana çok iyi geliyor. 😌 Bunun çocuklar için de çok iyi olacağını düşünüyorum. Hem çocuklar belki orada çok samimi dostluklar da kurabilirler. 😊 Çünkü birbirlerinin hallerinden anlayacaklardır. 😊 Bunun harika bir fikir olduğunu düşünüyorum.
Ahah 😄 biliyorum bu yöntemi. Hatta ağlamalarının sonuna doğru zoraki ağlama yaparlar, bakarlar gözlerinden yaş gelmiyo ve the and kapanış, oyuna devam 😄 Kararında yapıldığı müddetçe güzel uygulama bence 😊
Bu güzel olur şahsen çünki çocuklar bir şey anlamazlar gurur ezilme aşalanma acıma duyguları yoktur...
Ağlayan bir çocuğu sürekli ezer arkadaş çevresi bu yüzden yanlız bir odada ağlaması onu rahatlatır ve güçlü kılar gözyaşları bence her okulda ağlama odası olması şart...
Şımarıklıktan yetiştirme tarzından gelir. Her ne kadar rengarek ve cıvıl cıvılda olsa cocuk bir odada tem birakilmaz. Hadi diyelim agladi birakildi , dediginiz oda cok guzelse çocukların ders isleme istegi kalmaz ve sinifina donmez.
Bazen okula geç kaldıkları için, bazen bir ödevi yanlış anladıkları için, bazen de oyuncak kavgası yüzünden. Bir çocuğun ağlaması için bir sebebe ihtiyacı yoktur.
En İyi Cevaplar