(Uyanınca cevapla) Eğitim hayatında hiç bilgi yarışmasına katıldınmı?

Eğitim hayatın boyunca bilgi yarışmasına katıldınmı? İster izleyici, ister yarışmacı.

Ben şahsen lisede katılmıştım ikinciliğe kadar geldik yenildik sınıf rehber hocamızın yüzüne bakamıcağımız için 8 arkadaş okuldan kaçıp paintboll a gittik hoca oraya kadar geldi hatta bizimle beraber oynadı okuldan kaçmak olmaz utanmanıza gerek yok yarışma bu dedi adam iyidi be :)
Eğitim hayatında hiç bilgi yarışmasına katıldınmı?
Eğitim hayatında hiç bilgi yarışmasına katıldınmı?
Güncellemeler
+1 yıl
Uyanmayanlar ne zaman uyanacak acaba soru cevap bekliyo 🤭
(Uyanınca cevapla) Eğitim hayatında hiç bilgi yarışmasına katıldınmı?
Cevapla