AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
112Cevap
Bence oldukça şanslıyız okuyan çok ama olaya bir farklı bakış açısı getiren yok çok nadir bunlar da zaten rakip diğerleri çöp
Herkes üniv okumaya çalışıyor sonra da iş maaş beğenmeyip çalışmıyorlar.. Bence herkes okumamalı ara işlerini yapacak insan da lazım..
Ata yadigarı meslekler kayboluyor çünkü yetiş tirecek çırak bulamiyorlar üniversite okuyup esnaflik yapan cok kisi var bence orta öğretim ile ciraklik egitimine önem verilmeli
Evet okusunlar okusunlar ailelerinden uzaklassinlar aile yapisi temelden sarsilsin anne babaya saygi kalmasin okusun ama adam olamasin
Bilgisayar mügendisliği mezunu arkadaşım 4 yıl iş aradı ve sonunda garsonluğa başladı. Turizme mi yönelecek anlamadım ama bilgisayar mühendisliği okumayın da ne yaparsanız yapın
Bilemiyorum
Okul sadece iş için mi okunur. Sosyalleşmek kültürlenmek kendini geliştirmek içinde okunur.
Sınavsız olmalı lise gibi herkes okumalı çalışmayıp sınıfı geçemeyen zaten meslek sahibi olamaz bence mantıklı yani
İlle okumak şart değil ama bazen de şart inan bu her şeye göre değişiyor
Valla kizlar okumasa da oluyor. Buluyorlar zengin kocayi sonra oh keyiflerine diyecek yok
Yalan mi ya bir de dislike atmissiniz utanmadan
😀çok mantıklı gibi yazmışsın bide o kadar.. Ağaç eğri diye kesilir mi hiç?
Zaten o kadar üniversite olınca işsizlik arttı okuyan 1000 kişi iş 100 kişi ne olcak seçilcek iyiler torpilliler vs vs geri okuyan boşda
Çok Üniversite olması kötü birşey. Normalde lise mezunlarının4te1 üniye gitmeli geri kalanlar iş gücü oluşturmalı gelişmiş bir ülkede.
özel sektör çok güzel bir halde olmadğı için herkes okumaya çalışıyor işte : ) nedeni bu
Artık üniversiteyi okumak değil önemli olan iş bulamıyor insanlar
Okuma boşver kocaya git 😅 erkenden çocuk sahibi olursun , geceleyin tek yatmassın 😂
20 den sonrası zaten bildiğin lise
okumayın kardeşim sizin yüzünüzden üniversitenin anlamı kalmadı
Boğaziçi ODTÜ İTÜ yıldız İstanbul Marmara Ankara Gazi Ege 9 Eylül KTÜ diğerlerine gerek yok
Artik universite lise gibi bisi oldu 😂 herkes kazaniyor masAllah ama kim is buluyor onu kimse bilmiyor
Bir insanın kendini geliştirmek için üniversite okumasına gerek yok.
ha okumus ha okumamıs işsiz kalıcakmı evettorpilliyse iş bulur
Olsa ne olacak zenginlerin seks yuvasi haline geldi.
meslek lisesi eğitimi alınıp çeşitli işlere istihdam edilmeli.
Okusalar nolcak? Asgari ücretle gel başla denildikten sonra 🙄
Valla bu zamanda okumayan okuyandan daha sansli ülke durumu berbat iyi ki de okumadim. Pişman degilim.
Okusun okumak güzel üniversite yi dondurdum tekrar geri dönücem okul ne güzelmiş arkadaş
Yoo aslında İtalya'da okumadan mesleğine baslayabiliyorsunuz
Bu kadar çok üniversite olması üniversitelerin prestijini düşürüyor
Çapı olmayan okumamalı bu kadar üniversitede olmamalı
Sacma sapan üniversitesiteler sacma sapan bölümler ac ac nereye kadar millet et de okumak icin okuyo sonuc issizlik ve giden zaman
İlle mi? Soru sorarken doğru dahi yazamıyorsun.. üniversite okumak tabi ki önemli.
Fotoğrafda ki dizinin adı: “Ölmemek için on üç sebep” değil mi?
Evet😍
*Ölmek için
tabiki okumali bence ama illede bu meslek sahibi olmak icin diil gunluk yasamimizda el becerisi olmasi gerekiyor zor anlarinda bu senin icin cok iyi olacakdir para kazana bilirsin
Üniversite okumak lise gibi aryık önemli olan kişinin donanımı
Zorunda maalesef. Bu işsizlik insanı okumaya zorluyor
Gerek yok maddi anlamda birşey kazandırmıyor düşünce anlamında okunmalı
Okumalı ama bence Türkiye’de ki Üniversite sayısı çok az
Okul okumak için olunmamalı. İlerisini düşünüp doğru mesleği seçmek en mantiklisi
Benim ailem hastaneye karşı ama bende 1 kere yatıp görmek istiyorum bunun için İkna edilicek bı sebep lazım napmam gerekir yardım edin ya¿
Bence gitmeli. Üniversite insanın ufkunu açar. Ondan sonra ne iş yapacağın gene sana kalmış.
Bence okumamali meslek ögrenmeli okuyanlar işsiz...
Eğitim kaleteli verilse üniversiteye bile gerek yok meslek liseliler için konuşmuyorum
Devir eskiye dönecek bakın da görün işcilik para edecem okumak para etmeyecek
Üniversite sayısı arttıkça işsizlik de artıyor. Artık dur demeli buna
Sorun uni azligi olmadigini istihdam sorunu oldugunu anlamadi bu insanlar maalesef :)
Okumalı sonra herkes işsiz kalmalı. 😀
Diploma almaktan çok kişisel gelişim önemli
Herkes okumamalı.
(Elimde olsa okumazdım)
Kesinlikle okunmalı. Cahil kalınmamalı.
Istihdam yoksa al gtune sok
Ne olursa olsun okumali insan
Okumaktan zarar gelmez
O farklı bir olay. Zorunlu eğitim konusunda haklısın herkes okumalı. Ama bir çiftçiye zorla 4 yıllık üniversite okutmanın da bir anlamı yok. Eğer çiftçilik yapacaksa, o işten anlıyorsa bunun eğitimini üniversitede değil, tarlada iş başında almalı. 4 yıl sadece vakit kaybı olur. Boş zamanında kitap okusun, araştırıp öğrensin elbette. Kültürlü bir çiftçi neden olmasın? Ama bunun yolu bence herkes için üniversiteden geçmiyor
Niye öyle diyorsun ki sonuçta sınavla alınıyor. Eğer kazanıyorsa kafası çalışıyorsa gitsin. Okuyupta çok boş adam var bu sözüm işsizlikle. alakalı değil
Lise tarzı üniversite çoğu
Etraf üni okuyup iş bulamayan dolu
Aynen oyle
Zorunlu degil ama bilgi eğitim iyidir
200 tanesi niteliksiz
Okumazsan okuma. Seni zorlayan mı var?
Keşke bazı bölümlerin alımı durdurulsa!!!
Ben ortamı için okunmasından yanayım gerisi boş
Herkes işsiz çıkıyor sonra
Aynı zaman da işsiz Üniversite mezunlarıyla dolu
Hayır tabi ki. Ama toplumumuzda bu tam tersin