Puanım çok arada geldiği için boğaziçi işletme veya ekonominin tutmama gibi bir ihtimali var kendimi garantiye alıp birkaç tercih daha yapmak istiyorum. Tercih seçeneklerim Boğaziçi siyaset bilimi ve uluslararası ilişkiler, Galatasaray işletme, Galatasaray iktisat. Ayrıca üniversiteden çıktıktan sonra yönetim alanında çalışmak gibi bir hedefim var akademisyenlik falan düşünmüyorum bunu politikadan yapan insanlar var ama çok oluğunu sanmıyorum. Bir yandan da boğaziçinin gelenekleri ve ruhu beni zaten yönetici olacak şekilde eğitecek diye düşünüyorum gidip gördüğüm şeyler bu yöndeydi en azından. Galatasaray’da gelenek türevi şeyler pek mevcut gözükmüyordu ve daha önceden hep özel okullarda burslu okuduğum için insanlarla ilişkiler kuramıyordum benim konuştuğum onları onların konuştuğu beni çekmiyordu ve bu yüzden 5 yılımı artık ekstra bir çevrede geçirmek istiyorum.(Burda Galatasaray’da okuyanlar dediğimi anlamaz gibi bir söz söylemek istemiyorum arkadaşlıklara aç olduğumu bir de o hoşgörü ve sıcak yuva havasını hissedemediğimden bahsettim) Ama bu çevreyi yakalarken de diğer hayallerim yarım kalsın istemiyorum.(yönetim alanında yer almak gibi) Boğaziçi’nde geçiş imkanları falan her şey var ayrıca işletme iktisat politika hepsi aynı fakültede olduğu için ilk yıl programları çok benzer yani geçişte sıkıntı yaşamam. Bu konuda sizin fikriniz nedir yerimde olsaydınız ne yapardınız ve neden?
şimdiden teşekkür ederim
şimdiden teşekkür ederim
Güncellemeler
+1 yıl
Bir değişiklik yapıp gs işletme yazdım södlxlld
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar