Boğaziçi uluslararası ilişkiler mi Galatasaray Üniversitesi iktisat mı?

Puanım çok arada geldiği için boğaziçi işletme veya ekonominin tutmama gibi bir ihtimali var kendimi garantiye alıp birkaç tercih daha yapmak istiyorum. Tercih seçeneklerim Boğaziçi siyaset bilimi ve uluslararası ilişkiler, Galatasaray işletme, Galatasaray iktisat. Ayrıca üniversiteden çıktıktan sonra yönetim alanında çalışmak gibi bir hedefim var akademisyenlik falan düşünmüyorum bunu politikadan yapan insanlar var ama çok oluğunu sanmıyorum. Bir yandan da boğaziçinin gelenekleri ve ruhu beni zaten yönetici olacak şekilde eğitecek diye düşünüyorum gidip gördüğüm şeyler bu yöndeydi en azından. Galatasaray’da gelenek türevi şeyler pek mevcut gözükmüyordu ve daha önceden hep özel okullarda burslu okuduğum için insanlarla ilişkiler kuramıyordum benim konuştuğum onları onların konuştuğu beni çekmiyordu ve bu yüzden 5 yılımı artık ekstra bir çevrede geçirmek istiyorum.(Burda Galatasaray’da okuyanlar dediğimi anlamaz gibi bir söz söylemek istemiyorum arkadaşlıklara aç olduğumu bir de o hoşgörü ve sıcak yuva havasını hissedemediğimden bahsettim) Ama bu çevreyi yakalarken de diğer hayallerim yarım kalsın istemiyorum.(yönetim alanında yer almak gibi) Boğaziçi’nde geçiş imkanları falan her şey var ayrıca işletme iktisat politika hepsi aynı fakültede olduğu için ilk yıl programları çok benzer yani geçişte sıkıntı yaşamam. Bu konuda sizin fikriniz nedir yerimde olsaydınız ne yapardınız ve neden?
şimdiden teşekkür ederim
Güncellemeler
+1 yıl
Bir değişiklik yapıp gs işletme yazdım södlxlld
Boğaziçi uluslararası ilişkiler mi Galatasaray Üniversitesi iktisat mı?
Cevapla