TM öğrencisiyim ama pişman oldum sectigime veterinerlik istiyorum sizce şimdiden başlarsam çalışmaya kazanabilir miyim?

Fizik dersinden nefret ettiğim için tm ye gecmistim eğer sayısal sınıf secseydim okul puanım düşük gelecekti bana sadece öyle bir artısı oldu ama bir yandan pişmanım çünkü tm de adam akıllı bölüm yok mezuna kaldım hayvanlari çok seviyorum veteriner olmak istiyorum ama o da sayısal bölümde sizce şimdiden çalışmaya başlarsam kazanabilir miyim?
TM öğrencisiyim ama pişman oldum sectigime veterinerlik istiyorum sizce şimdiden başlarsam çalışmaya kazanabilir miyim?
Cevapla