Merhaba sevgili KizlarSoruyor üyesi arkadaşlarım, lisans son sınıfa geçtim ve önümüzde bulunan 3 ay tatili değerlendirmem lazım arkadasından da Dershane ile genel tekrar ederek KPSS illetinden kurtulmam lazım.
Bu konuda tecrübeli arkadaşlarımızın ve düşüncesi olan arkadaşlarımızın KPSS, Eğitim Bilimleri ve ÖABT sınavlarının üçünü birlikte yürütebileceğim bir program veya stratejilerinizi paylaşmanızı rica ediyorum. Daha öncesinde KPSS sınavına defalarca girdim fakat ortaöğretim olarak girmiştim, sene ise Lisans düzeyinde sınava gireceğim. Yorumlarınızı bu yönde yaparsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.
Merak Ettiğim Sorular Şu Şekildedir:
1-KPSS Sınavına Nasıl Çalışılır?
2-Eğitim Bilimleri Sınavına Nasıl Çalışılır?
3-ÖABT (Öğretmenlik Alan Bilgisi Testi) Sınavına Nasıl Çalışılır?
Bu konuda tecrübeli arkadaşlarımızın ve düşüncesi olan arkadaşlarımızın KPSS, Eğitim Bilimleri ve ÖABT sınavlarının üçünü birlikte yürütebileceğim bir program veya stratejilerinizi paylaşmanızı rica ediyorum. Daha öncesinde KPSS sınavına defalarca girdim fakat ortaöğretim olarak girmiştim, sene ise Lisans düzeyinde sınava gireceğim. Yorumlarınızı bu yönde yaparsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.
Merak Ettiğim Sorular Şu Şekildedir:
1-KPSS Sınavına Nasıl Çalışılır?
2-Eğitim Bilimleri Sınavına Nasıl Çalışılır?
3-ÖABT (Öğretmenlik Alan Bilgisi Testi) Sınavına Nasıl Çalışılır?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar