KPSS Sınavı, Eğitim Bilimleri ve ÖABT Sınavına Nasıl Çalışmalıyım?

Merhaba sevgili KizlarSoruyor üyesi arkadaşlarım, lisans son sınıfa geçtim ve önümüzde bulunan 3 ay tatili değerlendirmem lazım arkadasından da Dershane ile genel tekrar ederek KPSS illetinden kurtulmam lazım.

Bu konuda tecrübeli arkadaşlarımızın ve düşüncesi olan arkadaşlarımızın KPSS, Eğitim Bilimleri ve ÖABT sınavlarının üçünü birlikte yürütebileceğim bir program veya stratejilerinizi paylaşmanızı rica ediyorum. Daha öncesinde KPSS sınavına defalarca girdim fakat ortaöğretim olarak girmiştim, sene ise Lisans düzeyinde sınava gireceğim. Yorumlarınızı bu yönde yaparsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.

Merak Ettiğim Sorular Şu Şekildedir:
1-KPSS Sınavına Nasıl Çalışılır?
2-Eğitim Bilimleri Sınavına Nasıl Çalışılır?
3-ÖABT (Öğretmenlik Alan Bilgisi Testi) Sınavına Nasıl Çalışılır?
KPSS Sınavı, Eğitim Bilimleri ve ÖABT Sınavına Nasıl Çalışmalıyım?
Cevapla