Üniversite Sınavına Giriyorum Yarın. Eğer Kazanamazsam Napıcam Ben? Çok kötüyüm?

Yarın sınava giricem. Mezuna bıraktım, ikinci senem. Aslında üçüncü sınıfa başlamam lazımdı. İki sene kaybım var. Bu sene hiç istediğim gibi geçmedi calisamadim. Kontrol edemedim kendimi. Dershaneyede gitmedim. Eger yine kazanamazsam napicam diye düşünüyorum. Hayatım ne yöne doğru gidicek bilmiyorum. Çok boşlukta hissediyorum kendimi. Tekrar bir yıl daha çalış diceksiniz ama o psikolojiyi ne ben tekrar kaldırabilirim ne evdekiler sıcak bakar bu fikre. Sizce gidemezsem universiteye çok büyük eksiklik olur mu? Abim işe girmemi istiyor, gerçi verdiği beş on lirayı başıma kalktıkları için işe girmemde iyi olur.
Üniversite Sınavına Giriyorum Yarın. Eğer Kazanamazsam Napıcam Ben? Çok kötüyüm?
Cevapla