Herkes ''MATEMATİK'' Yapmak zorunda mı? Kabusum oldu artık...Ne yapıcam ben :(?

Allahu Teala herkesi farklı farklı yeteneklerle yaratmıştır.Gel gelelim bizim konuya.Eğitim sistemimizde matematik yapanı kral görüyorlar fakat ben bir denemede türkçede 40 sorudan 35 çıkarabiliyorum sosyalden ha keza öyle 30 larda çıkarabiliyorum aynı şekilde matematiğe de çalışıyorum fakat olmuyor...Hep denedim baştan başladım, hep konsantre oldum konuyu anlıyorum ama denemede soru gelince çözüyorum yanlış çıkıyo.Soruyu yorumlayamıyorum.Kavramsal şeyler olduğu için.Ama bir edebiyat tarihi o kadar güzel yorumlayabiliyorum ki hiç bir sorun çıkmıyor.Hukuk istiyorum veya Psikoloji eşit ağarlıkçıyım yıl sonu not ortalamalarım 80-90 aralarında 90 üzeri de var...Ve bunu sürekli kafama takıyorum artık.Son bir çare artık bu yaz kendi harçlığımı çıkartıp haftasonları özel matematik hocası tutup ders alıcam.Seneye inşallah üniv. sınavına giricem.O kadar çok üzüyor ki bu olay beni.Denemelerden yaklaşık 350 lerde alıyorum.Sırf matematik yüzünden 400 lere çıkamıyorum.Matematiktnen anca 3-4 net çıkarsa çıkıyo kabusum oldu artık.Yapamıyorum işte gideceğim bölümlerinde mesela bir hukuğun matematikle uzaktan yakından alakası yok psikolojinin öyle veya bir pdr 'nin , sosyolojinin öyle.Siz bana ne önerirsiniz bu anlamda.Bu yazıyı okuyup cevap yazanlardan herkese şimdiden çok teşekkür ediyorum yardım ettikleri için.
Herkes ''MATEMATİK'' Yapmak zorunda mı? Kabusum oldu artık...Ne yapıcam ben :(?
Cevapla