Matematikten kafayı yiyeceğim galiba ne yapabilirim?

Arkadaşlar çok gülesim geliyor ama içler acısı bir durum snksnsks yani 25 yaşındayım ve bildiğiniz ortaokul matematiği yapamıyorum yahu bir insan rasyonelde, bir bilinmeyenli denklemde takılır mı? Ben takılıyorum. Ags için matematikte çalışıyorum ama ağlayarak yani okadar pişmanımki matematik dersini dinlemediğim ve hep odaktan uzaklaştığım için kendime çok kızıyorum gerçekten. Ne yapacağım bilmiyorum halletmem lazım normal sorulatı hallediyom bir şekilde ama yeni nesil soruları yaparken bildiğiniz can çekişiyorum bide başımıza yeni nesil soru çıkarttılar offffff ağlayazaaaammmmm
Matematikten kafayı yiyeceğim galiba ne yapabilirim?
Cevapla