İşyerine çalışmaya dayanamıyorum artık böyle olanlar var mı?

Çıksan iş yok kalsan gönül razı değil 6 senedir çalışıyorum cidden bezdim istifa edip kaçasım var ay sonu ne uzuyor ne kısalıyorsun sermaye yok iş açamıyorsun tekerlekte dönen hamster gibiyiz resmen bir dayımız yokki bizi devlete atasın şu an o kadar uykum varki işinede gücünede diyip kapıyı çarpıp çıkasım var hayat enerjim bitti resmen
İşyerine çalışmaya dayanamıyorum artık böyle olanlar var mı?
Cevapla