Fantastik bir dünya da yaşamak ister miydiniz?

Yaşadığımız hayat düşününce çok tekdüze ve basit geliyor gözüme.

Doğ, büyü, okula git, işe gir, aile kur ya da kurma, öl.

Değişik şeyler isterdim hayatımda . Değişik varlıklar, özel güçler, mistik olaylar..

Fantastik bir romanda baş kahraman olmak isterdim mesela. Kötü yaratıklarla savaşan ya da bir tanrıça olmak isterdim hayvanları koruyan.

Bilmiyorum masal tadında bir hayat yaşamak isterdim.
Fantastik bir dünya da yaşamak ister miydiniz?
Cevapla