
Moldovaya kimlik ile giriş yapılabiliyor. Sizce tarihi ve doğal güzelliklerini gidip görmek gerekir mi.

Hee moldovalılar da sizi bekliyordu.
Ayrıca acayip kavgacı, hödük insanların memleketidir Moldova. Giden türklerin bir gece mekanında bir kaç yarmadan ağır dayak eme ihtimali fazladır.
Tecrübe mi konuştu?
Ukrayna'dayım tam 8 senedir. Bilirim o doğu bloğu insanını.
Ha, dayak mayak yemem, bir keresinde iki tane slavian ile beraber araplarla kavga etmiştik, ama normal insan olursan manyağa denk gelmezsen iyi geçinirsin oranın insanıyla
Moldova slavların Adanası gibi bir yerdir.
bro elimizden tut ozaman. Türk mahallesi kuralım orada :)
Yok lan, ben şahsen bizim milletin böyle kitleler halinde gelmesine karşıyım. Biz oralarda keşke dolar Türkiye'de 10 lira falan olsa da şu Anadolu kaçkını ayılar ülke dışına hiç çıkamasa diye geziyoruz.
böyle doğal güzellikleri görmek için gidilir ama, bu resim eski, güncel resimler varsa ona göre karar verelim.
Hatunlar üstsüz dolaşıyormuş. güncel resimleri KS kaldırıyor kardeş
Cevap
8Cevap
Boşuna hayal kurmayın orası Türkiye’den daha zor boşuna hayal dünyasına girmeyin
Burası ukrayna ama beklentini bir tık daha düşük tut
Ne işim var moldova da yahu onlar gelsin
taş yerinde ağırdır bro.
Doğal güzellikllerini görmek gerekir evet :D
Mimarisi de harikaymış diyorlar
her güzellik görülmeyi hak eder
o güzellikleri takdir etmek lazım
imkanım olsa hemen giderdim. :)
yol 1 saat 15. dakika sürüyormuş
Hemen gidelim o zaman
Evet dün ögrendim
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar