Siz ne yapardınız çok kararsızım çalışmak mı okumak mı?

Bana sürekli çalışacağım bir iş imkanı sunuldu devlette garantili. Ama ben şu an Bankacılık ve finans okuyorum. Çalışmaya gidip gitmemek konusunda kararsızım.1. sınıfım. Bir kere üniversite okudum. Çalışsam mı okusam mı kararsızım. Türkiye şartlarını da düşününce bilemiyorum. Siz ne yapardınız.
Siz ne yapardınız çok kararsızım çalışmak mı okumak mı?
Cevapla