AYT FEN 14 doğru çıktı sizce bırakayım mı artık?

drive (burayı silip nokta koyun) google (burayı silip nokta koyun) com/file/d/1g58SxsO3z3OfN_urr3nQEyb2Mdg0GRqd/view

aradaki boşluğu silip bakın url ekleyemiyorum,,
2. mezun senem aylardır ayt çalışıyorum ama az önce deneme yaptım 14 doğru çıktı 5 boş, artık net olarak salak olduğumu düşünüyorum

not: ekimde yaptığım meb ayt fen denemesinde 23 net çıkmıştı. Ben 30 nete çıkarıcam derken 14 doğru ya düştüm sadece bileklerimi kesme noktasındayım, hani bir insan bu kadar aptal olabilri ya anca bu kadar birşeyden anlamaz bu kadar mal sığır angut birisi olabilir. Beni zincire vurup otoyola zift attırmaları gerek ya da saban bağlayıp anadoluyu arşın arşın sürmem lazım dünyaya geliş amacım bir öküzden farksız
AYT FEN 14 doğru çıktı sizce bırakayım mı artık?
Cevapla