Kızlar terkettiğiniz erkek barışmak için ısrar ederse daha mı çok soğursunuz?

Birbirinizi gerçekten seviyorsunuz, uzun da bir ilişkiniz olmuş.. bazı nedenlerden dolayı terkettiniz.. erkek arkadaşınız bunu kabullenmeyerek sizi ne kadar çok sevdiğini göstermeye kalkması sizde olumsuz bir etki mi yapar?

Barışmak için çabalaması, uğraşması, reddediildiği halde yine denemesi falan...

Bu tarz hareketlerin sizde oluşturduğu izlenim nedir?

Çoğu kişi, uğraşma, arama sorma seviyorsa zaten o seni arar diyor.

Bu söz ne kadar doğru?

Güncellemeler
+1 yıl
Peki sizce nasıl davranmalı?


Israr edip barışmak istesek, soğurum diyorsunuz.

Kalbimize gömüp hiç aramasak, zaten sevmemiş, sevse pişman olurdu araradı diyorsunuz.


Ne yapalım?
Kızlar terkettiğiniz erkek barışmak için ısrar ederse daha mı çok soğursunuz?
Cevapla