Israr edip barışmak istesek, soğurum diyorsunuz.
Kalbimize gömüp hiç aramasak, zaten sevmemiş, sevse pişman olurdu araradı diyorsunuz.
Ne yapalım?
Dostum ne kadar sevsede seni, çabaladıkça karşısında aciz duruma düşüyorsun. Eğer ki seni kafasında bitirmediyse bekle. Ve aptal aşık gibi davranmamaya çalış. Aynı şey benimde başıma geldi. O beni kaybetmemek için çok uğraştı yalvardı. Ben uzatmadım elimi. Sonra artık dayanamıyorum dedi çok kötü oldu elimi uzattım ve bu seferde o tutmadı elimi. Yani anlayacağın benim ona yaşattıklarımı o da bana yaşatmak istiyor sanırım. Bu durumda ne yapılabilir bende pek bilmiyorum. Ama durumunu çok iyi anlıyorum. Sen yine de karşısında aciz bir duruma düşmemeye çalıs. Bol şans...
Bunu genellemek doğru değil bu olay ayrılan kızın egosu ile alakalı bazısı sevgisini ölçmek için inat eder bazısı erkeğin karakter yapısını öğrenmek için (zor dönemdeki davranış ve bunun karşısında dayanma gücünü) farklı davranış ve tutum sergiler. Burada erkeğin dozu ayarlanmış davranışı çok önemlidir. Sözün özü bu konuda genelleme yapmak yanlış. Ben kendi adıma ayrıldığım kişinin bana yalvarmasını acizlik olarak algılarım. Erkek adam alınan kararlarda dik durmalı.
İlk etapta olumsuz bir etki yaratır, hele bir de öfkeliysem olayın tazeliğiyle iyice kinlenirim. Ama aradan zaman geçince yani birden ilgi alakayı keserse ve ben de mutlu olamadıysam ister istemez pişmanlık yaşarım .
Cevap
0Cevap
ben bir kız olarak aynı şeyleri yaşadım erkek arkadaşım bana yalvardığı zaman az daha yalvarsın diyordum yakvarmayı bırakıyordu ve telaşlanıp mesaj atıyordum kısaca kaçan kovalanır fazla üstüne düşmemelisin
bak kız sevmiyorsa sen ısrar edersen daha çok soğur ama seviyosada neden oolmasın ki
seviyorsa zaten o seni arar doğru değil , bekleme aramaz
kesinlikle önce davranma!ben çok soğurum şahsen
Sevmiyorsa sogur evet
doğru söylemişler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar