Çalıştığım markette surekli kasa açığı çıkıp duruyor? Dikkat etmeme rağmen sürekli açık cikmasi sizce şüpheli degil mi?

Çalıştığım markette surekli kasa açığı çıkıp duruyor. Hepte benim kasamda çıkıyor çoğunlukla. 285 tl kesinti yapmışlar maaşımdan. Her gün 20 tl kasamda açık çıkıyor. Herkes bana sucu atip duruyor. Ve oradaki is yerindeki arkadaşlarım bana kotu davranıyor. Ta ki başka subedeki markete geçtim orada hiç açık çıkmadı 7 günden beri. Ama eski yerimde parayı düzgün saymama rağmen yine de çıkıyordu. Herkes benden biliyor. Yok senin dikkat eksikliğin var diyip benden biliyorlardı. Oradaki müdür olan iki kişi işten çıkmam için sürekli laf sokup duruyorlar. Ben senin yerinde işten çıkarım gibi bir sürü laf söylüyorlar. Bir şey olsa her şeyi benden biliyorlar. Ben başka şubeye geçtikten sonra 50 tl açık cıkmış kasada. bir de pahalı olan ürünü çaldırmışlar. Bugün ailemle konuştum bana senin kasanda bu kadar açık çıkması normal degil dediler biri hırsızlık yapıyor ya da açık çıkartıyor. Sucu senden biliyorlar ya da suçu sana atıyor dikkat eksikliğin var diye.
Çalıştığım markette surekli kasa açığı çıkıp duruyor? Dikkat etmeme rağmen sürekli açık cikmasi sizce şüpheli degil mi?
Cevapla