Üniversitede Kontenjanı Dolmayan Bölüme 180 ve üstü çeksek girebilir miyiz?

Merhaba arkadaşlar ben bu yıl üniversite sınavına gireceğim ve istediğim bölümün 2 yıldır kontenjanı dolmuyor 60 kişi alıyorsa 30 kişi falan sadece doluyor ama taban puanında 300 yazıyor en son 300 çeken kişi girmiş peki ben 180 geçsem oraya 31. olarak yerleşebilir miyim? yine dolmasa yani yoksa bir tür kriterleri mi var?
Üniversitede Kontenjanı Dolmayan Bölüme 180 ve üstü çeksek girebilir miyiz?
Cevapla