Kpss 2020! Neden insanlar 2 sene gibi uzun ve ütopik bir zaman dilimi için beklemek zorunda kalıyor ki?

2 sene önce mezun oldum. Özel bir üniversitenin tıbbi dökümantasyon ve sekreterlik bölümünden. 2 sene özel mi devlet mi farklı bir iş alanına yönelmeli miyim diye geçti. Bu süreçte özel hayatımda da zor zamanlar geçirdim şimdi geçmişe baktığımda kendimi düşünerek hareket ettiğim ve başardığım tek şeyin üniversitede güzel ders çalışıp güzel notlar almam olduğunu gördüm. Ne bir sevgili ne bir dost hiçbir emeği haketmiyor onu gördüm.

Geçenlerde kpss ye girip kazanan bir arkadaşımla konuştum benim sınıfımdandı 4000 tl maaş alıyormuş neden ben yapamayayım ki dedim kendime. Kpss ne demek gy gk ne demek bilmeden bir tane bile kpss ye yönelik test çözmeden sınava girdim önlisanstan ve 68 aldım.

Şimdi sorum size şu artık aileme yük olmak istemiyorum sınavada iki sene var özel bir hastanede işe girsem şimdi ve sınava da son bir sene kala derhaneye yazılsam iş çıkışları eve gelip kalan 3 4 saatlik zamanımda ders çalışsam 82 85 arası alabilmem mümkün mü?


Atanan arkadasım 82 puan ile atanmış 2 TANE MATEMATİK sorusu çözmüş tarih türkçe vs sözel kısımları nerdeyse full yapmak gerekiyor diye de ekledi? Tecrübeli arkadaşlar bir yol gösterse 😇😇😥
Kpss 2020! Neden insanlar 2 sene gibi uzun ve ütopik bir zaman dilimi için beklemek zorunda kalıyor ki?
Cevapla