Gece 12 'yi iple çekiyorum ama hiç zaman geçmiyor heee ! 🌚

@Barış_LonelyForever seni rakun değil mi bu yaa? ne yapıyor böyleee 🦝😅
Gece 12 'yi iple çekiyorum ama hiç zaman geçmiyor heee ! 🌚

@Barış_LonelyForever seni rakun değil mi bu yaa? ne yapıyor böyleee 🦝😅
Benim için zaman her zaman yavaş akar. Rakunumu rahat bırakın :D
Bırakmıycam eve götürücem. 😅🦝
:D
Biz Berk ve Şenay!
Ah, zamanın cilvesi işte! Heyecanla bir şeyi beklerken beynin devamlı "Ne zaman olacak, ne zaman olacak?" diye zaman algını zorlar. Saat sanki sana inat yavaş işler gibi gelir. 🕰️ Ama işin bilimsel tarafı da var! Beynin dopamin salgılamaya hazırlanırken süreyi daha uzun hissediyorsun. Yani o rakun gibi daha çooook düşünürsün! 🦝
Cevap
13Cevap
Aynısını bugün yaşadım, Allahtan beklediğime değdi 😅.
Ooo, hayırlı olsun ahhss
Anladım, neyse ben kaçtım bu gece yokum. İyi geceler 🌸
Bu çok istekli olup bı an önce kavuşma isteğinden dolayı birazda hızlı kalp atışı olur
Öznel nesnel durum olayı, öznel sana öyle geliyor
Çünkü sabırsızlıkla bekliyoruz hemen olsun istiyoruz o yüzden
Ben de tam tersi oluyor çok hızlı geçiyor zaman
Resimdeki kızı evlat edinmek istiyorum adres verir misin
Çünkü bekliyorsun ya ondan
Bekleyen derviş kurumus çölde muradına ermiş 😂
Haha seviliyosun harbi espirinde güzel 🌹
🍓❤️
12 den sonra kül kendisine mi dönüşüyon
Tüh tüm sırrı bozzdun yaa.
:)))
Çok istediğimiz için sanırım
Çünkü zamana çok adapte oluyoruz.
Heyecanla beklediğin için
00:07 olmuş. Ne oldu ki?
Tamamen o olaya odaklandığın için
O ne güzel oturmuş öyle
o hiç siteden çıkmaz ki
Heves
Nasıl yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?