Matematik temelim yok çabalıyorum ama yine de takılıyorum. Buradan biri hedefime güldü. Pes mi etmeliyim?

3 haftadır çalışıyor soru çözüyorum sadece matematik var. En ufak yerde takılıyorum yani normal olarak. 4. Ve 8. Sınıfta matematik eğitimi göremedim. Biri ne okumak istiyorsun sen dediğinde diyetisyenlik dediğim an peki diyip sırıttı dalga geçer gibi. Maddi durumum yok diye milletin kullanmadığı eski kitapları kullanıyor kimseden yardım almadan devam etmeye çalışıyorum. Sayısalım fen derslerim baya iyi. Ne yapayım ben arkadaşlar?
Matematik temelim yok çabalıyorum ama yine de takılıyorum. Buradan biri hedefime güldü. Pes mi etmeliyim?
Cevapla