Yokuşta arabayı kaldıramıyorum bunun püf noktası nedir ? :(

Olmuyor ya, deli olucam.debriyaj fren dururken frenden çekip gaza basarken debriyajı kaldırmam gerekiyor amamdenk getiremiyorum araba aşağı gidiyor, gaza çok yüklenince de korkunç bir ses çıkıyor, korkuyorum.Yardım edin lütfen , bilenler cevap atsın ..
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca ne zamana kadar bunu normal bir sürücü gibi yaparım ?
Yokuşta arabayı kaldıramıyorum bunun püf noktası nedir ? :(
Cevapla