Maaş Soruları
Ilk buluşmada bana maaşını verir misin diye sordu ben de vermem dedim. Kim haklı?
Bir arkadaşımın aracılığıyla evlilik niyetli biriyle buluştum. Konu açildi ve ben ona ev geçindirmek , ev almak erkeğin görevi dedim. O da kızdı. Ilk buluşmada bana dedi ki ;" Bir arkadaşım var karısı çalışıyor 60 bin...
İş ilanında öğle yemeği yapmak var maaş 17 bin SSK yok sizce nasıl?
Sadece yemek hergun ne ypilcak onu düşünmk gerek tabi misafir karşılama kayıt alma vs de var
28 bin net maaş kötü mü?
Ek iş yapıyorum. Totalde 27 bin maaş, 4,500 yemek kartı, 1500 de yol ücreti. Artk iki sigorta.
Bir sonraki maaşınızla ne yapacaksınız?
Ben elimdeki fosili atıp kendime telefon alacağım😃😃😃
Kadın kazandığı maaşı kocasina vermek zorunda mı? Bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Arkadaşım beni biriyle tanıştırdı evlilik amacıyla. Adam daha önce evlenmiş boşanmış. Çok kısa bir evliliği olmuş çocuk yok. Eski karısı lise mezunu sekretermiş nişanlanınca işi bırakmış çalışmamış. Boşanirken de...
Masak blokesi maas hesabi acmaya engel mi?
Masak tarafindan hesaplarimda bloke var bu maas hesabi acmama engel olur mu? Dava surecindeyim henuz sonuçlanmadı dava.
Filo satış danışmanı maaşları nedir ortalama?
Doğuş otomotivde yeni işe başlayacak birinin maaşı kaç olur
Vvefat eden anne ve vefat eden memur babanın maaşını evli erkek çocuk alirsa nolur?
arkadaşlar yetişkin evli bir erkek adam anne babası öldüğü halde memur maası aldı dava açıldı simdide adamın kiz kardeşi kocasindan boşancak babasının memur maaşıyla geçinmeyi düşünüyordu şimdi bu kiz kardes maasi alan...
Doğuş otomotiv filo satış danışmanı maaşları ne kadardır?
Arkadaşlar selam. Doğuş otomotivde işe girmek istiyorum birkaç tanıdığımız var. Memnunlar gayet. Filo satış danışmanı ilanına başvurdum. Alınırsam maaşım ne kadar olur? Bide bu Ocak ayında yapılan asgari ücret zammından...
Herkes Yüksek Maaş Alıyor Ben Asgari Neden?
intihar edicem artık ya istediğim şeyleri bile alamıyorum biri belediyeye girmiş tanıdık bulup öbürü atanmış diğeri özel sektör yine benden yüksek Allahım ben neden böyle hergün hergün buna üzülmek zorundamıyım 17 bine ne...
Maaşım yüksek ama SGK asgariden yatıyor ne yapabilirim?
Merhaba arkadaşlar bir rehabilitasyon merkezinde 25 bin TL maaş ile aşçılık yapıyorum. Fakat sigortamı kontrol ettim asgari ücret üzerinden yatırıyorlar. Müdür ile konuştum bir çok kişinin böyle dedi düzeltmedi nereye ne...
Türkiye’de maaş konusunda garip bir ülke mi?
Kuzenim endüstri yüksek mehendisi. Yüksek lisans yaptı 44.000₺ maaşla 30 yaşında atandı. Kuzenimin bir arkadaşı var fırıncı geçenlerde işten ayrılmış 45000₺ maaşlı iş teklifi gelmiş 45000₺’ye bu iş yapılmaz demiş dün...
Yıl sonu yaklaştıkça maaşınızla ilgili bir heyecan oluyor mu?
Asgari ücret zammı falan.
Memurlarda yatan maaşın sürekli düşmesi neden oluyor?
Her ay maaşım giderek düşüyor anlamadığım bir şekilde. Meslekte 2. senemdeydim ilk sene daha az kesinti oluyordu. Baktığım zaman yatan parada sürekli düşüş var. Az da değil 1.000-2.000 kadar.
Maaş dışında ek geliriniz var mı?
Çalıştığınız iş dışında ya da aileden aldığınız harçlık dışında ek bir gelir kaynağınız var mı? Benim iki ek gelirim daha var onları da farklı yatırımlarda kullanıyorum. Tek derdim çocuğumun veli toplasına Porsche ile gitmek
Doktorlar niye aldığı maaşı beğenmiyor?
Hep yabancı devletlere beyin göçü var. daha çok para varmış
Arkadaşlar yetiştirilmek üzere Eczane elemanı max. Ne kadar maaş verilir?
Bir görüşme yaptım da bugün 2 3 bin arası verebilirim dedi yol, yemek sigorta var
Maaşımı bekletmek yerine neye yatırım yapabilirim?
Arada anneme destek oluyorum öyle aman aman bir harcamam yok ama yerinde sayması yanlış mı? 90 k şu an ama harcamalar daha çok biriktirirdim.
27000₺ maaş alan birinin geçinememesi normal midir?
Kuzenim 2020 yılında konustugumuzda 2600₺ yetiyor rahat rahat geçiniyoruz diyordu. Şimdi 27000₺ maaş alıyorum yetmiyor 13000 kira 6500₺ kredi ödemesi 6000₺ kredi kartı taksiti derken yetişmiyor ek iş yapıyorum beni...
Eşiniz ne kadar maaş aldığınızı biliyor mu?
Şahsen ben hepsini söylemem. 30 alıyor isem 25 derdim. bi kadına 100 binde versen 1milyonda versen dakikalık eder...
Ne kadar maaş alıyorsunuz ne kadar size kalıyor?
90 alıyorum 5 kalıyor aileme veriyorum gerisini ev yapacaklar depremde evimiz yıkıldıgı için
Karısının maaşına göz diken erkekten olur mu?
Para bende toplanacak, ev işlerine de karışmam diyenler var. Ee niye evleneyim? Köle miyim? Ömür boyu bekar kalır paramı yerim o halde. Güçlü erkekler neden az ki.
Evlendikten sonra kadın ve erkeğin maaşları ortaklastırılır mı yoksa erkeğin maaşı mı harcanır?
Evet ne düşünüyorsunuz bu konuyla ilgili? Ya da siz nasıl uyguluyorsunuz?
Aynı maaşı alan bir erkeğe, nişanlısı "Evlendikten sonra erkek olarak sen daha fazla ödemelisin" demiş. Evlilikte maddi sorumluluk nasıl olmalı?
Twitter'da bir kullanıcı nişanlısıyla aynı maaşı aldığını ve evlendiği kızın sadece faturaları ödeyeceğini söylediğini belirtti. Nişanlısı ev geçindirme sorumluluğunun erkekte olduğunu söyledi. Aynı maaşı alıyorlar ve...
Şu an 24 bine çalışan birinin ilerde emekli maaşı yaklaşık ne kadar olur?
Biliyorum çok şey değişir ama, yaklaşık ne kadar olur
Nerde çalışıyorsunuz ve maaşınız ne kadar?
Nike mağazasında çalışıyorum. Primle birlikte maaşım 30 bini buluyor. Peki, ya siz?
Memur 47.000 TL maaş alıyor sizce nasıl?
Ben kamuda işçiyim 32.000 veriyorlar. Memur yatıyor biz çalışıyoruz
Maaşım 30k 1 senede mini Cooper alabilir miyim sizce? Ayda 6 7 tane gram altın alıyorum?
Ocaktan sonra maaşım artacak ama 5k falan. Sizce seneye bu zamanlar alabilme ihtimalim var mı araba
Bir tane evi olan ama ev kendinin bir tane de arabası olan maaşı olan erkeğe neden yoksul derler?
arkadaşım yoksul evlenme dedi Kendini ve karısını gecindiremiycek durumdamıdır
Kızlar sorum size ayda 100 bin tl maaş alan bi erkek iyi midir sizc?
Bu maaş ortlama mı yüksek bu konudaki görüşlerınızi öğrenebilir miyim?
Maaş zammı nasıl istenmelidir?
Merhabalar herkese şimdi arkadaşlar calistigim iş yerinde maaşım gerçekten inanılmaz az günlük alıyorum birde 400 TL 12 saat çok saçma yani bu konuda konuscagim onlarla yani ya arttirsinlar ya da ben cikicam işten başka...
Yeni mezun biri için maaş beklentisi?
Yeni mezun oldum oyun terapisti olarak çalışacağım şartlar 10-18.40, öğle yemegi 12.40-14.00 arası yemek orada veriliyor. Otobüsle 10 durak evime (İstanbul) Kiram yok tekim ve maaş olarak 26k verebileceğini söylediler 30...
Doğuş otomotivde işe gireceğim maaşları nedir sizce?
İnsan kaynaklarında çalışmak istiyorum. Daha önce bi tecrübem yok bu alanda. Çalışma ekonomisi mezunuyum. Maaşlar ne civardadır sizce?
Maaşı 30 000 diye erkek arkadaşınızı terk eder miydiniz?
Neymiş ev kirası o kadarmış. Nasıl geçinecekmişiz. Erkek adam evine bakarmış. Adam değilmişim. İşimi iyi bilmiyormuşum o yüzden az veriyorlarmış. dedi ve gitti. Sizce üzülmeli miyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer