Ne kadar maas aliyorsunuz? ne kadarla geciniyorsunuz?

nöbetti doner sermayeydi 60-62k maaşım. ancak birikim asla olmuyor bosa calisiyor gibi hissediyorum, o yüzden ek is aldım online dil dersi veriyorum. tempom çok yogun boyle de.

genel olarak ne kadarla geçindiğinizi merak ediyorum. (19 yaşında 5k dolar kazanan troller yazmasın çok dalga gecerim :)

Ne kadar maas aliyorsunuz? ne kadarla geciniyorsunuz?
Cevapla