Biliyorsunuz ki dün LYS sonuçları açıklandı. Ha açıklandı ha açıklanacak diye beklerken birçok gencin heyecanı son buldu. Sosyal medya mizahşörleri bu duruma kayıtsız kalamadı...
Çok anlamlı bir açıklama olmamış mı?
Üniversite kazanarak bir iş, hatta işletme sahibi olma fırsatını kaçıran arkadaşlara üniversite hayatında başarılar diliyorum...
Universite 4 yolun sonu gibi gozuksede aslinda sonun baslangicindayim. Insaat muhendisligi baslangicimi unutali o kadar cok zaman gectiki nasil kazandigimi bile hatirlamiyorum. Bu arada 5. senemdeyim. o yuzden lysyi takmayin onemli olan lysden sonra sectigin bolumun sorumluluklarini tasiyabilecekmisin? Ilk once kendine bunu sor?
sene 2010 falan 2. universiteye gittim , babam şok tabi oglan askere gitsin evlendirelim diye beklerken 1.5 liraya okul yemegi yiyen adam olduk 😀 tabi sonra isler degisti ben yerlisi gibi oldum Zonguldakta yolda falan goren selam verir olduydu 😊 hem okudum hem calistim derslere gitmedim çan egrisini yukselttim yine de 3.90 ortalama oldu , 😂
@meftunpolyanna asil mesele şu , insan isterse yapar , ha bu arada aof isletmeyi de bitirdim bunlarin arasinda , sevgilim vardi o donem , her kavga edisimizde kitap acar okurdum, iki elimi basima koyup Allahim napcem ben diye triplere giren biri zaten degildim , mesele yine yine kendine zaman meselesi , ve hic kimsenin hayati bir baskasindan daha onemli degil , ne benim ne onun ne bir baskasinin
Evet, hepsi güzel. Eline sağlık güldürdün bizi. Bu arada yerleşenlere başarılar diliyorum. Yerleşemeyenlere bir dahaki sefere diyorum ya da "erken yaşta ticaret seçeneğini düşünün" diyorum. 😉
@_SecretLife_ aynen mk daha uninin ne oldguunu bilmiyorlar ben 2. Unimi okuyorum bitirmek uzuereyim allahin ergenleri uni hayalleri kuruyorlar sehir disinda okuruz falandiye nasil rezillikler oldugunu bir bilmis olsalardi boyle aptalca seylere sevinmezlerdi zaten sanki uniye gidince ne oluyor mk
En İyi Cevaplar