Kütüphanelerle sevgili olursunuz hiç bırakamazsınız birbirinizi
Kitaplar tavan taban uzunluğuna eşittir
Çözemediğiniz Pratikler hayatınızın bir parçası olur sonuç olarak bütlerde bir parçanızdır
Fosforlu kalemlerimizi unutmayalım :) her an lazım olur
Çevrenizde hukuk okuduğunuz öğrenilince birçok saçma sapan sorularla başbaşa kalırsınız
"Hukuk zor mu?" "Bütün kanunları ezbere biliyor musunuz?" "O kitabın hepsini okuyor musun?" "Ben şimdi birini öldürdüm diyelim kaç yıl yerim?" "Yalan söyleme için ders mi alıyorsunuz?" "Yeğen şimdi 1 dönümlük arazi var köyde babadan kalma onu biz 8 kardeş arasında nasıl paylaşacağız?" "Şimdi adamın cinayeti işlediğini bile bile nasıl savunacaksın?" "Avukatlık mı okuyorsun?" "Ne avukatı olacaksın?"
Sınav dönemi zaruri ihtiyaçlar vardır
Ama nedense sınav dönemi okulda sabahlarken arabaya geçip çin limon yaptığımı söylerler
Diğer bölümlerde 40 bekler 70 alırsınız ama bizde öyle değildir
Çok güzel not tutarız dersi dinleriz
Ve en güzel kısmı budur hukuk okumanın :)
Devam zorunluluğu yoktur
Bonus:
Yasama hukuksal olarak yaklaşmak bu olsa gerek
Hukuk Öğrencisi Olmanın Yanında Getirdiği Promosyonlar
Valla başımdan geçen ne varsa anlatmissin bide stajyer avukatim deyince hemen şahsi araçta ölüm tazminatı kaç para evraklarim hazır falan diyorlar hepsi manyak bunların :))
Birde adam bile bile yapmadı sonuçta kaza diyenler var ya sanki biz bilmiyoruz kazanın ne olduğunu çok fazla iyi niyetliler olan onlara oluyor ama gel de anlat
Miktarlar degisir dosyadan dosyaya ama ortalama bir miktar var mı mesela bir dosyadan 3 bin 4 bin. Ben normal dosyalari diyorum buyuk miktarli dosyalari bize yar etmezler 😂
Bunlar daha neler en zevkli bolum bence ama hayattan beziyor insan bir sure sonra.3. sinifim. okula gitmiyorum burda zaman geciriyorum cunkimmm bunaldim😂
Zaten dersler yetismiyor yetistiren cok nadir gordum hocalardan. yuzeysel gecip biz calisiyoruz. mecbur boyle olmak zorunda. ve baska okuldan ogrenciler gelmis amfide merdivende girdim 1 derse o gundur okula gitmiyorum cok kalabalik kendi okulumda multeci durumuna dustum😬
ama hoca önemli gördüğü yerleri söyler siz de onları not alırsınız ona göre çalışırsınız. benim bildiğim böyle. bu durumda koca kitabın hepsine çalışacaksın belli başlı önemli yerleri bilmeyeceksin hocanın değindiği yerleri bilmeyeceksin bu da ızdıraptır ki sözel dersler için
Vermeyenler oluyor tabi. bir donem notsuz kalmistim. arkadas cevrem siniftaki kizlarla cikmislardi sonra kavgali ayrildilar, kizlar grup halinde oldugu icin her gruptaki bir kizin erkek arkadasimla sevgilis vardi ayrilinca tum sinif bizle konusmamaya basladi 😂Tabi notta yoktu kitaplardan idare ettk bizde😬
sizin gibilere sinir oluyorum. ben çalışkandım not tutar önemserdim derslerimi her derse girerdim çok nadir hasta falan olduğumda girmediklerimi liseden arkadaşlarımdan kesin alırdım ama hukuğu kazanacak puan yapamadım
bir keresinde 11 de sinavim vardi hic calismamistim 8 de kalktim arkadasim aradim arabanin bluetooth a bagladim arkadasim anlatti okula giderken. okulda 11 e kadar calistim ve sinava girdim 70 almistim. derse 2 kez falan girdim.30 sayfaya yakin not vardi. dersler biraz bilgi biraz mantik isi temelde varsa sorun olmuyor
İkili sohbete çevirdin demedim ki, dedim mi? Laf lafı açar demek o. Ki böylede açtı. Anlayışsızlığından ve etiket yapıştırmandan neyse ki ben anlayışlıyım bak alttan alıyorum hahayy :):)))))
Benim kendimi kanitlamak gibi bir amacim yok , sorun etmem oyle bilmeni.. bak oyle tavir yapmasan Şu an konusmuyor olurduk laf lafi acmazdi falan. duzgunce soyleyebilirdin yani. neyse anlasamayiz "boyle kiz"..😎😇
Konu İkili sohbete donmesin iyi geceler.. Birincisi suclamada bulundun. ben eylemi gerceklestirme asamasindaymis gibi gosterdin sanki ikili sohbete ceviriyormusum.. alanini merak ettim ne is yaptigini degil, soylenebilcek birsey bu veya soylemek istemiyorum diyebilirsin hatta hic cevapta verme ustelicek degilim.😏😏haksiz yere tavir yaptin orada ama
Emegine saaglik gorsellere bayildim... Kucuk bir dip not. Bence her insan sucu ne olursa olsun biri tarafindsn savunulmali Kutsal bir meslek yapiorsun sorumkuluk sahibi
Unversitenin hukuk bölmünü kazandım ve okudum, iyide oluyordum, sonra o unversiteyi Mısır'a okumaya gitmek için bıraktım, ama Moskvaya gittim. Sonrada Moskavada kaldım. Tekrar bir yıl sonra dönüp yeniden unv. sınavlarını verip Basın Yayımını kazandım
Benim amacım Mısır'da okumaydı. Ama Moskovayada Mısır'a gItmek için gittim. O zamanlar 18 yaşım vardı. Hukuk Bölümü'nü bırakıp Mısır'a din okumaya gidiyordum. Sonra gidemedim. Dönüştede okumak istemedim, ama ailem oku diye yeniden unv. Kazanmamı sağladı
Avukatin sir saklama yukumlulugu vardir. ama o vicdana sigmaz gelip anlatsa bana ben mahkemede soylerim yani. kotuyu savunmam ben baktim supheleniyorum adamdan avukatligini yapmam.