Daha bugün sıraya yazdım kagıdı üstüne koydum elimide alnıma dayadım gözlerimden anlasılmasın diye bide sandalyeme yazdım derse calısmamıstım ama yoruma dayalı oldugu icin pek ise yaramadı yine de 80 aldım kötü degil yani
Sınav haftası öncesi sınıfın en eski sırasını bulup sıraya tersten ya da yabancı dilde yazıyordum :D hocalar da anlamıyordu hee diyeceksiniz ki hoca hiç mi yerini değiştirmezdi, benim çalışkan ve masum gibi bir görünüşüm vardı hocalar pek şüphelenmezdi Hee bir de önlerde oturmaya çalışırdım çünkü hocalar arka tarafta oturanların kopya çekme ihtimalinin daha çok olduğunu düşünüp arkalara bakıyorlar ya da oralarda geziniyorlar. En ön sırada kopya çektiğim çok olmuştur. Her hocanın dersi için farklı teknikler uygulardım ama en çok kullandığım teknik buydu
:D :D Hiç kopya çekmemiş biri olarak lise yıllarım aklıma geldi arkadaşlarla sınav kağıtlarını değiştirip onların bile bütün sorularını çözerdim bir gün Edebiyat hocası anladı yazımı beni koridora çağırdı "Seni disipline vereceğim" bile diyemedi çünkü en sevdiği öğrencisiydim "Buyur, hocam" dedim sustu "Sınıfa gir" dedi sadece o an yaşadığım utanç bile bana yetmişti.
Beni çok güzel zamanlara geri götürdü Bence'n emeğine, ellerine sağlık :)
Lisede din kültürü dersinde klasörden kopya çekiyordum. Hocada sıradan baktığımı zannetmişti. Sonrada sırada başka dersle ilgili bir yazı olduğunu farkedince kağıdımı geri verdi. Tabi artık daha rahat kopya çekiyordum. Bir kere hocaya güveni aşıladık😄
Yok daha neler ben bir kere kopyayı kağıda yazdım çorabın kenarına koydum ama hoca beni en öne almıştı ve benim yazdığım şeylerden soru vardı yazarken de ezberledim zaten zekiyimdir aslında da :) kullanmadığım için deliyim ben işte ;) sonra sınavımı bitirip hocaya kağıdımı verdim. Arkamda da bir erkek vardı bizim sınıfta 2 erkek vardı. Biz onlara cemil ipekçi derdik moda işleri ile uğraşıyoruz diye. O istedi benden koya bende kağıdı çıkarıp ona verdim :)
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Allahım az mı okul kıremitlerine yerdeki parkelere felan yazdık be :P hele 9 da felan kopyanın * bile kordum :)
Ben eskiden kalem kutunun içine kağıdı koyardim ya da sıranın üstüne belli şeyleri yazardım farklı köşeleri üstüne silgi vs şeyler koyardim ya da kolumu küçük kagitta güzel oluyor hoca meşgulse sıra altından defter sağdaki soldaki öndeki arkadaki arkadastan 😂😂
Ben fazla profesyoneldim sanirim :D telefondainternetten bulurdum cevaplari bu da yetmiyormus gibi kagidimdaki cevaplarin resmini cekip whatsapptan arkadaslara yollardim 😂
En İyi Cevaplar