AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
65Cevap
Çok güzel tespitler.
Emeğinize sağlık
Tesekkur ederim begenmene sevindim :)
Ama keşke ben üniversite okumadan önce okumuş olsaydım şunu ;)
Keske biri de beni yonlendirseydi boyle :) ben salak gibi ilk ozele gitmistim zor kactim devlete ayrica alttan derslerle ugrasmaktan ne uni hayati yasadim ne kendimi gelistirdim sap geldim moron gittim yani :D
Benim daha kötü öğretmenlik okudum ;)
Teşekkür ederim bilgiler icin :)
Rica ederim begenmene sevindim :)
Ygsde yaaklaşmışken iyi oldu eline sağlık :)
Ne demek.. begenmene sevindim :)
Ömrümü kahrettin YGS :/(
Yemez yemez az kaldi sadece 1 yilcik :)
Ellerine sağlık güzel ve anlamlı bir yazi olmuş
Tesekkur ederim :)
Çok çok güzel yazmışsın sağol
Rica ederim. Begenmene sevindim :)
Çok başarılı olmuş, teşekkür ederim :)
Rica ederim :) begenmene sevindim :)
Faydalı bir paylaşım teşekkürler
Tesekkur ederim begenmene sevindim.:)
Çok açıklayıcı olmuş gerçekten teşekkürler :)
Begendine sevindim :)
Çok güzel olmuş emeğine sağlık
Tesekkur ederim Begenmene sevindim :)
Mükemmel ellerinize sağlık.
hahahaah :D
Sagol begendiginize sevindim :)
Senle özel konuşmak istiyorum mümkün mü :/
buraya yaz istersen ya da mesaj at..
Oyuncu Olmak İsitiyorum nereden başlıyacagımı bilmiyorum , Tiyatroya mı gitsem ordan aldıgım belgeyle Cast Ajanlarına mı başvursam Konsevatuar mı okusam Konservatuar okusam bu tür şeylere yönelmek istiyorum lise bitiyor ama bilgim yok tek sorunum bu... OKUDUGUN İÇİN SAĞOL bana yardımcı olabilirmisin bilgin var mı bu konu/konular hakkında
Ne yazik ki ya.. ama bilgi istiyorsan ilk once oyunculuk kurslarini arastir onlar sana birsey citlatir daha sonra ozel universiteleri ara felan ya da oyuncularin kurdugu kurslar veya okullar var.. gram bilmiyorum var ya bilsem yardimci olmaya calisirdim :/ internetten arastir bul birileri netten okuyanlara sor mesela...
Peki sağol yinede bir sorum daha olacak ben lisedeyim 2 senem kaldı okudugum bölümü sevmiyorum sevmekte istemiyorum bunun için ne yapabilirim ne yol izlemeliyim 1sene bekleyip dershaneye gidi ondan sonra sınavlara girmeyi düşünüyorum okudugum bölümde mat fizik kimya bile görmüyorum
Sozelden okursun mat bilgin varsa tm den hazirlanirsin veya ygsden yuksek not alip baska bolum okursun
Sözel de iyi bölüm yok diye biliyorum :( Mecburen dershaneye gidicem tm ne anlamadım mesajınıda okudum sağol birde öyle araştırayım çok teşekkür ederim
Rica ederim tm turkce matematik demek evet sozelde pek yok sende ygsden yuksek not alip baska iki yillik bolum okuyabilirsin (:
İki yıllık Okumanın bir faydasını gorurmuyum ki =(
Gorursun.. ustte yazdim 4 yil cok uzun bir zaman ama iki yillik oyle degil iyi bir bolum okuyup ertesi sene staj ararken is bulma imkanlarini ogrenebilir ve 4 yilliga cikardiginda butun eksiklerini tamamlarsin ama 4 yillikta 3 yilin gectikten sonra anliyorsun bosa mi okudun eksiklerin neler felan diye :/ sen meslek okuyorsun benden iyi bilmelisin bunu sen sevmesen de bir meslegin var artik ama lisansa eger duz liseden gelmissen yinr meslegin yok hep teorik bilgiler :/
Çok Soru sordum Farkındayım başını şişirdim çok yardımcı oldun nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum acıkcası :)
Yok ya olur mu sey.. tesekkur etmen yetti :) ben tesekkur ederim asil. Ins cok guzel bir bolum kazanirsin hakkinda hayirlisi olsun. okulu kazandiginda universitelerin (eger yetenegin varsa) tiyatro gruplarina katilabilirsin :) bizimkinin adi neydi ya unuttum valla hatta acuna cikip finale bile kalmislardi konyadakiler.. aa unuttum cidden adini şu an :/
Neyse önemli değil Tekrar teşekkür ederim iyi akşamlar :*
Rica ederim :) iyi aksamlar :)
Kalmış şurda 22gün stress doruklarda zaten ://
20 gün
Ne yapicaksin ama kendine guven sen elinden geleni yaptin :)
2 yıllık okurum tekniker olurum yeter
Ne teknikeri.. Meslekleri iyi arastirin.. 2 yillik ya diyip birakmayin bolumun diplomasi disinda gerelen neler ogrenin.. is ilanlari sana guzel yol gosterir.. tabi ayni sey yazilir hep ama olsun dil disinda onemli olanlar nelermis onlari ogrenirsin.
Kimya üzerine okuyorum daha fazlasi?
Yaz bakalim kariyer. net e kimya teknklerine ne istiyolar.
Ohooo oo ben geçtim hacı yaa :)
Nasil yani :)
Yüksek liaans öğrencisiyim artık
:) ohoo sende yuksek lisans icin yazsana bence.. her ogrencinin sozudur.. "is bulamazsak yuksek lisans yapariz napalim" :/
İş 3-4 aya bulucam
Ne guzel :)
ben universite ogrencilerin sicinden gecendi o soz caresizlikten :/
Yürü be kim tutar seni aslanım kaplanim :))
:) Allah seni ne yapmasin ya yaptigin yoruma bak abim :) eyvAllah eyvalllah :)
Ben destek veriyim bencelere devam et faydalı insan :))
Tesekkur ederim abim :)
Ellerine saglik çok çok guzel bir paylasimmmm
ben tesekkur ederim begendigin icin :)
Güzel bilgiler teşekkürler.
Rica ederim. Begenmene sevindim :)..
gençler için faydalı paylaşım eline sağlık
Tesekkur ederim :)
Çok açıklayıcı olmuş teşekkürler :)
Rica ederim :)
İşime yaradı teşekkürler
Rica ederim cok sevindim buna :)
Moralimin icine ettin teskkurler
Neden be amac moral duzeltmekti :)
Çok çalışın çocuklar.
Evet.. sadece calisin !
Cok iyi ya. Yirim seni ygs :))
Uzun olmuş ama teşekkürler
Seni çok seviyorum ayşe.
:D yanlis basliga attin galiba :D
yok d-c oynarken yapılmış bir şey :D hsjhs
Anlayamadim :/
Doğruluk mu cesaretlik mi oyununda cesaret seçince böyle olduu maaleseef
:D gecmis olsun sorun degil eglencenize bakin :)
Güzel yazmışsın, eline sağlık...
çok güzel açıklama yapmışınız. Elinize sağlık
Tesekkur ederim :)
Benim sorumuda bir yanitlayiversen kardes:)
Sor bakalim :) biliyorsam vereyim cevabini :)
Motive edici olmus tesekkurler! :)
Rica ederim :)
Ellerinize sağlık
Tesekkur ederim :)
Ne demek :)
seneye mezuna kalsak dersane yok napıcazzzz
Anlamadim :/
seneye sınava bir daha hazırlansak nasıl hazırlanacağız
Artik formati ogrenmissindir.. internrtten dersleri izleyip test cozebilirsin :)
bence bu sınavlarda bize en çok katkı sağlayan şey yapamadığımız soruları sormak, bu olmadan hazırlanmak zor grliyo
Yok oyle dusunme tabi ki soru tipleri farkli olabiliyor ama sen simdiki dershanenle anlas bence hocam kazanamazsam etutlere gelebilir miyim diye anlayisli olabilirler ayrica sen biraz umutlu ol hersey olur merak etme sen sadece calis.
üniversite okuyun adam olun
:D ailenizden duydugunuz sozdur ve dogrudur gencler. Adam olmazsin belki ama bey/hanim sifatiniz olur :)
güzel bir meslek edinirsiniz ve çocuklarınıza iyi bir eğitim sağlarsınız
Bu bana çooook iyi geldi tesekkurler :)
Ne guzel :) rica ederim begenmene sevindim :)
Resimdeki kızın göğüsler görünseydi iyi olacaktı.
çok iyi saol
rica ederim :)
Tesekkurler
Rica ederim :)
soruları al sınavı kazan:)
Very good babyy
Oo thank you :)
Ygs son 19 gün ve benim 10 konu eksiğim var moral bozmalimiyim çalışıyorum ders kapatabilirmiyim sence Coğrafya ve tarih
Tabi ki.. etut odasinda aksamlarsan hepsini kapatamasan bile bir cogunu kapatirsin..
Hiç çalışma isteğim yok ya bir görsen oturuyorum en fazla 2 saat sonra telefon cart curt
Sence ne yapmalıyım
en dogru zaman sıkıştigin zamaan :) yani yumurtanin kapiya dayandigi zamandir :) az kaldiginin fark et ve soyle dusun 20 gun calismazsam basarisiz olucam.. sadece 20 gun icin.. hayatinda 20 gun herseyden uzaklasabilirsin ama 20 gun icin bir seneni veya gelecwgini riske atmaya degmez :/
Emeğine sağlık.
tesekkur ederim :)
Rica ederim :)
eline saglik.
Tesekkur ederim :)
Guzel olmus
Tesekkur ederim :)
Allah razi olsun :D
:D senden de razi olsun :)
güzel, eline saglık
Tesekkur ederim :)
Emeğine sağlık.
Tesekkur ederim :)
Eline emeğine sağlık
Tesekkur ederim :)
Rica ederim canimm ne demek :)
Teşekkürler
Rica ederim :)
eline sağlık
Tesekkur ederim :)
Teşekkürler
Rica ederim :)
Çok açıklayıcı olmuş
Tesekkur ederim :)
Teşekkürler 😊
Teşekkürler
Rica ederim :)
Zor zaanat valla
Aynen :/
Guze
Tesekkurler :)
:) :)
güzel paylaşım
Teşekkürler
Rica ederim :)
Emegine saglik ^^
tesekkur ederim :)
Calis calis
Tek yapilmasi gereken bu zaten :)
Eline sağlık
Tesekkur ederim begenmene sevindim.:)
teşukkurler :)
Emegine Sağlık :D