Zamanda Yolculuk Yapalım: Unutamadığım İlkokul Yıllarım

Hiç aklınıza gelir miydi o yılları özleyeceğiniz? Hiç hasta numarası yapıp evdekilere muhteşem bir oyunculuk sergileyeceğinizi özlemek aklınıza gelir miydi? Gelmiş ki yazmışız efendim buyurun :)

Bu poşet ile okula gelen çok havalıydı o zamanlar...

Zamanda Yolculuk Yapalım: Unutamadığım İlkokul Yıllarım

LCW'den o zamanlar herkes öyle alışveriş yapamazdı. Bu poşet genelde zengin çocuklarının elinde görürdüm hep :D

Pazar gecesi okula gitmeden önce yapılan banyonun tadı var mı şimdi?

Zamanda Yolculuk Yapalım: Unutamadığım İlkokul Yıllarım

Artık istediğimiz zaman oluyoruz. Çocukken annelerimizin kafamıza tasla vurarak yaptırdığı o banyoların yerini ne tutabilir ki :D

Bu şekildeki gibi elinde çantalı boyalarla gelen öğrenci hanginizdi? Gözü kalırdı bazılarının...

Zamanda Yolculuk Yapalım: Unutamadığım İlkokul Yıllarım

Bu boya ile gelmek öyle kolay değildi, çanta gibi gezdirirdi kişi elinde. Siz bende bu renk yok diye üzülürken onda çeşit çeşit renkler olurdu :)

Aşı yapılacakmış sözünü duyduktan sonra korkudan bayılan öğrenciler olurdu.

Zamanda Yolculuk Yapalım: Unutamadığım İlkokul Yıllarım

Bunu da özledim. O heyecan çok farklıydı. Bazıları korkmaz önden adım atardı, bazıları da ağlamaktan harap olurdu be :) Omuzlar sıyrılırdı aşı için, mavi önlüklerin düğmeleri tek tek sökülürdü :)

Veli toplantısından sonra evde heyecanlı bir bekleyiş olurdu evlerde.

Zamanda Yolculuk Yapalım: Unutamadığım İlkokul Yıllarım

Acaba hocalar hakkımda ne dedi? Ne konuşuldu ki diye deliler gibi merak ederdik. Bazılarının ailesi hiç gitmezdi ama orası ayrı :D Her sene gitmezdi yani xd

Karne günü sivil mi geleceğiz okul kıyafetiyle mi tartışmalarını özledim ben...

Zamanda Yolculuk Yapalım: Unutamadığım İlkokul Yıllarım

Süslü püslü, simleri sürülen kızlar o gün daha bir farklı gelirdi insanın gözüne. Saçlarını yukarıya dikmiş erkekler de bir başka olurdu o zaman :d

Tahtaya çıkıp o zamanın hit şarkılarını söylemek vardı gündemimizde...

Zamanda Yolculuk Yapalım: Unutamadığım İlkokul Yıllarım

Kızlar akşamdan izledikleri Sihirli Annem dizisi hakkında konuşurken, erkekler uykulu bir şekilde maçların özetini izleyip, tartışmak için heyecanla okula gelirdi. Hele bir de tuttukları takım kazanmışsa ne ala!

Okula gelecek olan müfettiş heyecanı ile sözlerimizi bitirelim...

Zamanda Yolculuk Yapalım: Unutamadığım İlkokul Yıllarım

Öğretmen daha bir uysal ve yumuşak davranırken, öğrenciler olarak heyecanımız ne kadar da artardı. En tembel öğrenci bile baştan tembih edilir ona göre davranırdı :D

O yıllar geri gelmese de, hoş hatıralarımız kaldı o dönemlerde. Ne diyelim, hayırlısı :) Teşekkürler...

Zamanda Yolculuk Yapalım: Unutamadığım İlkokul Yıllarım
Cevapla