Hiç aklınıza gelir miydi o yılları özleyeceğiniz? Hiç hasta numarası yapıp evdekilere muhteşem bir oyunculuk sergileyeceğinizi özlemek aklınıza gelir miydi? Gelmiş ki yazmışız efendim buyurun :)
Bu poşet ile okula gelen çok havalıydı o zamanlar...

LCW'den o zamanlar herkes öyle alışveriş yapamazdı. Bu poşet genelde zengin çocuklarının elinde görürdüm hep :D
Pazar gecesi okula gitmeden önce yapılan banyonun tadı var mı şimdi?

Artık istediğimiz zaman oluyoruz. Çocukken annelerimizin kafamıza tasla vurarak yaptırdığı o banyoların yerini ne tutabilir ki :D
Bu şekildeki gibi elinde çantalı boyalarla gelen öğrenci hanginizdi? Gözü kalırdı bazılarının...

Bu boya ile gelmek öyle kolay değildi, çanta gibi gezdirirdi kişi elinde. Siz bende bu renk yok diye üzülürken onda çeşit çeşit renkler olurdu :)
Aşı yapılacakmış sözünü duyduktan sonra korkudan bayılan öğrenciler olurdu.

Bunu da özledim. O heyecan çok farklıydı. Bazıları korkmaz önden adım atardı, bazıları da ağlamaktan harap olurdu be :) Omuzlar sıyrılırdı aşı için, mavi önlüklerin düğmeleri tek tek sökülürdü :)
Veli toplantısından sonra evde heyecanlı bir bekleyiş olurdu evlerde.

Acaba hocalar hakkımda ne dedi? Ne konuşuldu ki diye deliler gibi merak ederdik. Bazılarının ailesi hiç gitmezdi ama orası ayrı :D Her sene gitmezdi yani xd
Karne günü sivil mi geleceğiz okul kıyafetiyle mi tartışmalarını özledim ben...

Süslü püslü, simleri sürülen kızlar o gün daha bir farklı gelirdi insanın gözüne. Saçlarını yukarıya dikmiş erkekler de bir başka olurdu o zaman :d
Tahtaya çıkıp o zamanın hit şarkılarını söylemek vardı gündemimizde...

Kızlar akşamdan izledikleri Sihirli Annem dizisi hakkında konuşurken, erkekler uykulu bir şekilde maçların özetini izleyip, tartışmak için heyecanla okula gelirdi. Hele bir de tuttukları takım kazanmışsa ne ala!
Okula gelecek olan müfettiş heyecanı ile sözlerimizi bitirelim...

Öğretmen daha bir uysal ve yumuşak davranırken, öğrenciler olarak heyecanımız ne kadar da artardı. En tembel öğrenci bile baştan tembih edilir ona göre davranırdı :D
O yıllar geri gelmese de, hoş hatıralarımız kaldı o dönemlerde. Ne diyelim, hayırlısı :) Teşekkürler...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Okurken tebessüm ettim. Ama şu LCW poşetini çocukken hiç görmedim şehrimizde lcw yoktu. Herkes ailesinin tanıdığı yerlerden giyinirdi. Bir de karne günü değilde okulun ilk günü kıyafet mi yoksa önlük mü giyinilecek tartışması olurdu bizim evde bir hafta önceden sonuçta önlükle giderdik tabi 😄
Abi müfettiş ve aşi çok olurdu
Bi kere sınıfımızda aşı yapılacak sınıf arkadaşım bağırarak annneğn annngegeg diye bağırmıştı nasıl guldum nasıl guldum gülmekten altıma yapmak uzereyidm 😂😂kız aşıdan sonra bayıldı sizin ananızı s****im demişti o sözden hemen sonra bayılmıştı , ayna giibi karşımda duruyor 😁😁
Bu arada kız kuzenimdi 😁😁😂
Birde şey vardı, arkadaşınla aynı anda yazmak. Beraber başlayıp Beraber bitirmek önemliydi. Arkadaşından önde gidiyorsan onun yetişmesini beklerdik biz. Hoca durmazdı tabi yazdırmaya devam ederdi.
Anılarım depreşti 🙂
ben hızlı okuyan hocaya içimden söverdim hep ya bi yavaş falan diye :D ama içimden :)
Konuşmamız gereken bi derste kağıda bir şeyler yazıp en yakın arkadaşa vermek vardı bide boş derste müdür yoklama alıp çıkınca yangın merdivenlerine kaçıp dedikodu döndürmek vardı bahçede ki ağaçların altında oturmak vardı özledim sanırım 🙄
Duygulandım göz yaşım pıt.. aşı için okuldan kaçan bir insanım
Hala yapsak kaçar misin 😄
Hahah şapşal
Vay maymunlu lcw poseti hatırladım ya. Annem lcwden yeni mont almıştı. askılığa asmıştım. Almayı unutmuşum sonra geri döndüğümde çalınmıştı 😅🤣 kızardı hep malımı kaybedince veya almayınca
Bizim okul yıllarımızda LC waikiki yoktu. Hatta hiç giyim markası yoktu. Siyah önlük vardı. O da herkesinki birbirinden başkaydı. Annelerimiz dikerdi. Ne güzel günlerdi.
Sen bunlara yetiştin mi ya. Özellikle LCW çok eski, ben zor hatırlıyorum. Güzel bir yolculuk oldu. :D
okuma fişleri ile okuma yarışmalarını hep kazanırdım ben... çok güzel olmuş eline sağlık. :)
Teşekkür ederim :)
Ben unutmayı tercih ediyorum çünkü bazen çok özlüyorum o günleri
3 üncu sinifa dönmek ve burhana sümüklü demek isterdim ne varsa eskilerin masumiyetinde vardı
Yaa çok güzel bir bence olmuş eskiye gittim bir an off be ne güzeldi
Ben hiç bir zaman hasta numarası yapmadım ama babam dediğim kişi hastalansam ya da her hangi bir aksilik olsa bilerek numaradan yaptığımı zannederdi
ben özlemiyorum...
o yıllar benim için iyi geçmedi...
Veli toplantısından sonra evde heyecanlı bir bekleyiş olurdu evlerde.( bnmki buydu )😁😁
Ferdi Tayfur boşa şarkı sını yapmamış keşke çoçuk olsaydım parklarda gülüp oynasaydım diye
okurken gölerim doldu güzel bir paylaşım olmuş tebrik ederim
Hiç özlemedim vallahi ama ortaokul 6-7nin ayrı bir yeri vardır bende hey gidi günler hey
Hiç birşey eskisi gibi gelmiyor çünkü büyüdük...
Öyle evet :)
23 Nisan gösterilerinin baş kahramanıydım ne güzel günlerdi ((:
İlkokul 1. sınıfta altıma yapmıştım :D travma lan :D 6 ders boyunca rezillikti.
Gizumun onumden gecti o yillar
Lise yılları daha başka oluyor.
Ama çok güzel günlerdi be
Benimse unutmak istediğim yıllar
Eline sağlık çok güzel olmuş alıp götürdü beni
Güzeldi o yaşlar yıllar
Hepsini yaşadım dbhsbhz
Kakaolu sut satin alirdik
özlemişim o günleri
Gerçekten çok güzel di
kopya çektiğim günler hiiiç unutamam 🤭
Hepsinin olması...
Our yapalim
Özlendi
lcw poşeti :)