Üniversite sıvaları bitti, gelsin tercihler derken sizlere farklı bir bölümden bahsedeceğim bu Bence'de, birçoğunun aslında uzak durduğu ama bir o kadar da eğlenceli bölümdür kimya bölümü. Tercihinizi yapmadıysanız henüz, bu bölümün iş olanakları bir hayli fazla. Göz atın derim bir.
İki yıllık bir eğitim süreci olan kim teknolojisi bölümü, teknolojik ve bilimsel gelişmelere paralel olarak bu anlamda gerekli mesleki yeterliliği kazandırmaya çalışmaktadır.
Kimya teknolojisi bölümünün tanımı

Bu bölümün amacı; nitel ve nicel analiz, fiziksel ve kimyasal kalite kontrol, çözelti hazırlama, numune alma. Ayrıca bu alanda kullanılan araç gereçlerin bakım ve kontrollerini yapabilme yetenek ve özelliklerine sahip kimya teknikerleri yetiştirmektedir.
Bu bölümden mezun olanlar ne iş yapabilirler?

Bu bölümü bitirdiniz mi her şeyden önce iş alternatifiniz çok olacaktır Şimdi size sırasıyla bunlardan bahsedeceğim. Örneğin; cam, lastik, çimento, şeker fabrikaları gibi yerlerde teknikerlik yapabilirsiniz.
Bu bölümün çok alternatifi olduğundan bahsetmiştim

Farklı alanlarda da şansınızı deneyebilirsiniz. Enerji ve petrol sektöründen, otomotiv fabrikalarına, metal ve deri sektörüne, ilaç, gıda sektörüne, maden ve tekstil sektörüne kadar birçok alanda kimyager ve teknisyen olarak çalışabilirsiniz.
Size kimya teknolojisinden mezun olanların kısaca çalışabileceği sektörlerden bahsettim, umarım faydalı olmuştur.
Ayrıca DGS'ye girerek farklı mühendislik alanlarına da geçiş yapabilirsiniz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar