Bir okul yılı daha geride kaldı. Şüphesiz bir ebeveyn veya bir abi, bir abla olarak karne bekliyoruz. Çoğu veli; geçmişte bizlerin de maruz kaldığı gibi kırık karne notları karşısında öfkeleniyor, kızıyor. Peki ne yapmalı, nasıl davranmalıyız?

1. İlk olarak karnedeki notlar ne olursa olsun, öğrencinize değerli olduğunu hissettirin, onunla empati yapın.

2. Geçmişte bizlerin maruz kaldığı gibi kızmayın, onlara surat asmayın, kızmayın.

3. Karnedeki notların öğrencinin sadece akademik yönden başarısını yansıttığının farkına varın. Öğrencinin kişiliğini veya karakterini yansıtmadığını göz önünde bulundurun.

4. Suçu öğrencide aramak yerine, ilk olarak kendinizi sorgulayın, nerede yanlış yaptığınızı bulmaya çalışın. Unutmayın, öğrencilerimiz bizden öğrendiklerini davranışlarına yansıtır.

5. Öğrencinizin başarısını asla başkalarıyla karşılaştırmayın. Onun tek ve özel bir birey olduğunu unutmayın.

6. Karne hediyesi olarak maddi ödüllerden ziyade manevi ödüller verin. Büyük maddi ödüller, ilerde öğrencinizin doyumsuz olmasına yol açabilir.

7. Karnesinde düşük notlar olsa da onun da tatil yapmaya, dinlenmeye hakkı olduğunu unutmayın, tatil yapmasına izin verin.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar