Sohbet
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
165Cevap
Nerden buluyosun bunlari 😀 basarilar dileriz hepsine
biz mühendisisiz. düşünürüz , çalışırız , üretiriz , sorun çözeriz. işimiz bu :D
ama en temel mühendisliği unutmuşsun. bütünü mühendisliklerin anası da diyebiliriz benim dalıma. bunu sevmedi bu mühendis
Biyomedikal mühendisliği adam yakışıklıymış:) Boy pos maşallah yanii😊 bizim bölüme yakın bir bölüm medikalciler
Bunların yakışıklı olduğuna eminmisin sen bakiiiiim.
Daha çok evlilik programındaki oynamaya gelen teyzeler gbi hissettim
Teşekkürler bilgilendirme için, emeğine sağlık güzel bir yazı olmuş.
İnşaat teknikeriyim ben ve inşaat sektöründe çalıştığım için bir çok mühendisle çalışma fırsatım oldu. Bir kere egodan arınmalılar. Pratik zeka olmadan istersen yüksek inşaat mühendisi ol.
Yakışıklı olmayan inşa edemiyo mu :D? Ayrıca yakışıklılık görevelidir bence
en büyük hobisi otobüse binmek :D :D :D :D
bu yazılımcılar da hep yengeç burcu çıkıyor ya
atatürk haric :D ortada yakışıklı kelimesini hakedecek biri yok
Erinmedin mi kız bunları yazmaya :D
Sorun mühendislerde değil ki sorun yönetimde.
Bunlarda en fazla yurtdışına çıkarlar dediğin kadar iyi iseler
Bence en yakisikli tıp okuyanlar da yapılabilir. Yalnız en yakışıklı si da uzay mühendisi olan koray
ayy bunlar türkiyeyi yeniden yapacak olan çocuklar mı hadi bakalım bizler daha neler görecez
Yeni Türkiye'yi kurma yolunda ilk icraatleri ne merak ediyorum 🤔
bir uzay mühendisi yakışıklı geldi bana, yine de eline sağlık☺️ ☺️
Yakisikli olmayinca tabi yapamazlar hatta mulakatta orda ise alinma sebebi bunlar (!)
Neresi yakışıklı bunların yahu 😁🤪
Bari sen deme. :) Bugün yeterince duydum bunu :) Birazda deme sebepleri farklı tabi ki. Sen biliyorsun nedenini. :)
Genç çocuklar ve yakışıklılar baya umarım yakışıklı oldukları kadar zekidirler
Iki tanesi cok iyi. Digerini begenmedim.
Kim onlar. sorsam?
Ozel olarak soyleyim. 😉
Yapamiyormusum 😕
elinize sağlık editör hanım.
Sağolun😊
Ne demek efendim rica ederim :) Bu titiz ve özenli araştırmanızı takdir ediyorum. Zannediyorum ki KS sizi keşfetmekte geç kalmış ve çok şey kaybetmiş. Başarılarınızın devamını diliyorum.
Yazının bilgi yönünün bir inşaat mühendisi olarak az olduğunu söylemek istiyorum
Mühendislerin ille de zeki olduklarını size düşündüren şey ne? Ayrıca yakışıklı bulmadım.
vatan için bir şeyler üretsinler. başka ülkelere bağımlı olmayalım
Bu ülkede oldukları sürece hicbir başarı sağlayamazlar.
Bu ülkede mühendislere verilen aşırı değeri saçma buluyorum.
Magazin haberi olmuş. Yakışıklı olmakla mühendislik vizyonunun ne bağlantısı var; çözemedim...
Burada amaç mühendislik dallarına değinmek. Bunu orta yaş üzeri, tecrübeli veya emekli mühendisler le yapsam kimse okumazdı Bende gençlik ve yakışıklılık özelinde konuta değindim. Tıpkı öğretmenlerde olduğu gibi.
Haklılık payınız var. Yine de sanki kişiler üzerinde çok fazla durulmuş gibi geldi. Tercih sizin elbette; emeğinize sağlık...
Sizde biliyorsunuz ne yazık ki toplumda her alanda hep kötü örnekler var, Öğrencisini taciz eden öğretmen, evlerde ucuz malzeme kullanıp az bir sallantıda yerle bir olan yapıların mühendisleri.. v. s uzar gider. Ben ise iyi ve doğru, işini iyi yapan, pırıl pırıl genç eğitimli insanları göstererek umutları yeşertmeye katkıda bulunmak istiyorum açıkçası. Ülkemizde herkes sahtekar, her kes kötü değil. İyi örneklerde var demek istedim.. Tek fark bunu dediğim gibi genç ve yakışıklı beyefendiler özelinde yaptım. Yoksa ben site üyelerimizin çok iyi tanıyorum. Okumazlardı. Uzun oldu ama anlatabildim umarım.
Anladım. Burada ciddi, tüm toplumu ilgilendiren, sosyal yönü ağır basan ya da nispeten daha spesifik konular 1-2 ya da 5-10 arası yorum vs alırken sevgili sorunları, nasılım, cinsellik soslu sorular büyük rağbet görüyor. Toplumun aynası burası.
Kaç gün uğraştın bunları yazmak için
Haliyle bir kaç gün zaman ayırdım.
Tebrikler güzel olmuş
Çok sağol..🙏🌷
En yakışıklıları değil de en güzelleri görmek istiyoruz
doğru dedin :D
Yoo biz yakışıklıları görmek istiyoruz😄
@Sacmalikkkkk siz göreceğinizi gördünüz birazda biz görelim
Oa futbol kategorisinde vardı takım tutan kızlar diye bisey, daha ne istiyonuz😂
@Sacmalikkkkk meslek ile ilgili olanlar daha güzel olur
En yakışıklı diye başlık atılmışsan okumaya değmez. Prim peşinde koşan bir sözde bence, bende.
Güzellik görecelidir be başkan.
Allah muvakfakıyetlerini artırsın n güzel gurur verici ekmeği ekmekçiye ver bir ekmek fazla ver başarıların devamı dileğiyle
Benide kaldırım mühendisi olarak ekleseydin keşke.
:) :)
Mehmet harici hiçbiri yakışıklı değil.
Allah vergisi meslek ile güzellik yakisiklilik alakasız
okumak yetmiyo işte tek basına
Yakışıklı görmesek sunları yakısıklı diye yutturcanız bize yav
Benide koyaydin ya 😒insaat muh diye 😃
Siteden aradım çok ama herkesi bulmam kolay değil elbette. Bilsem düşünürdüm :)
Puh kacirdik 😃kasli fotolarimi atardim koysrdin neyse bir daha ki sefer 😂😝
Evet bir daha ki sefere..
Emegine saglik guzel olmus
Çok teşekkür ediyorum. Güzel eleştiri mutlu ediyor her zaman.. :)
Aynen 😃ricanederim
mühendislik okumak varmış vay vay vay😂
İTÜ'lü olan Koray Cengiz'i zaten takip ediyordum
Hayatlarında başarılar diliyorum 🙏
Genç mühendislerimize başarılar dilerim.
ne emek vermişsin yaa maşşallah
Mühendis olmayı hiç istememiştim.
hemşire bekliyorum bu tarz eline sağlık
Önce bir mühendis olalım da diğer işler kolay.
Ben hepsinden yakışıklıyım hahah
Cok da yakisikli diyemem ama fena degil
Helal olsun arkalarındayız
geomatik mühendisliğini ilk defa duydum
bir bana mı yakışıklı gelmedi bunlar?
Hayrettin abim var bunlardan daha yakışıklı 😏
Eline saglik guzel ve cok uzun bir yazi
meslek değil karakter önemli
Maşallah yolları açık, hayatları başarılı geçsin.
Patronluk çok güzel ama banana!
Dünyayı mı kurtardılar?
Ülkeye faydaları olursa ne mutlu.
Koray Cengiz 👍🏻👍🏻🤷🏼♀️
biz ilk 8 e giremedik mi yaa?
Seni görmemiştim sitede daha önce. Girerdin mutlaka. Bilmediğim için teklif getiremedim. Olur musun diye..
Tesekkurleer :)
Güzel olmuş ellerine sağlık
mühendislerin icraatlarına bakılır ama...