Şahsi görüşüm bu, ben bu şekilde yapıyorum.
Aynı fikirdeyim. Ben de aynı şekilde yapıyorum.
Aynı düşünmüyorum. Umumi de olsa soyunulabilir, çıplak yapıyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Şahsi görüşüm bu, ben bu şekilde yapıyorum.
Selam gadası 🙃
Genelde toplu duş alınan yerlerde o şekilde duş almak gerekiyor. Çünkü diğer türlü insan rahat edemez. Şahsen bende o şekilde duş almayı uygun buluyorum.
Teşekkürler yorumun için ;)
Çok zorda kalmasam ev harici bir yerde duş almam spor salonunda da duş almıyorum hiç hijyenik değil
Cevap
5Cevap
Özellikle tanga veya jartiyerle duş almalısın bence
😂😂😂
Ben çıplak duş alıyorum.
ben tamamen çıplak tercih ederim.
hasema kullan
Çıplak alıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar