Her zaman çıplak banyo yapmaktan da sıkılıyor insan 😊 Bazen farklılıklar da her şeyde lazım sanki... :)
Bazen evet :)
Hayır hiç tercih etmedim :(
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Her zaman çıplak banyo yapmaktan da sıkılıyor insan 😊 Bazen farklılıklar da her şeyde lazım sanki... :)
Asıl olması gereken bu. Öbür türlüsü çok günah.
Doğru. Haklısınız. En iyi cevap seçeceğim bu yorumu. Fakat o yönden baktığımızda, sadece alt çamaşır yeterli değil mi; üst iç çamaşır ve atlet olmadan. Üstü örtmeye gerek yok diye biliyorum.
Şuanda değilde eskiden banyolarda kilit yoktu. Yani biri gelip açsa uygunsuz olurdu. Ondan dolayı günah. şu an tabi çokda gereği yok.
Ben daha çok keyf aldığım için yapıyorum. Üstüme falan yapışıyor ıslak çamaşırlar giysiler :))
Memelerimi göremezsem banyo yapamam
En iyi görüş bu olmalı
2. eic seçeceğim🤣😊👍 Bu dobra yoruma karşın şöyle diyebilirim. Ben yaparken genelde içimden sutyen falan çıkarmakla uğraşmıyorum ama sen sutyen çıkarıp beyaz ya da açık renk bi atletle yaparsan memelerini de görebilirsin bence niye göremeyesin, hemde ıslanınca üstüne yapışır😊
@melankolikkraliçe biliyorsun bu işi
@Olgunadam23 😉😉😊
Cevap
6Cevap
Hayır etmem
böyle bir farklılığı niye istersin ki
Bilmiyorum ama sanırım bana eğlenceli geliyor, ıslanan çamaşırlarımın vücuduma yapışması. Sevdim..
Denemeden ön yargıyla yaklaştığın için sana versin bro :)
Ben uyurkeni geçtim evde bile gezerken bir şey giymiyorum banyoda hiç olmaz
öyle banyo rahat olmaz sanırım sen öyle yapıyorsun
Hayatında küçük değişikler yap örnek :))
Bazan
Hayır
Mesela?
Ben yokum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar