Duşa girmeden önce bir şey yoktu ama çıkınca kızarık ve tahriş olmuştu. Çok sıcak suyla falan da duş almadım yani. Neden olmuş olabilir? Böyle olmazdı genelde. 😐#Edamedaduş 🚿🛀
Duştan çıkınca cildim çok tahriş olmuş durumdaydı, neden olmuş olabilir?
Bu Masum Güzellik Bebiş 🤭😍 Sen misin? Maşallah Çok Güzelsin Soruna geleyim Yani su çok sıcak olursa normal ama geçici Kalıcı değil ( Bu Arada yanlış anlama Güzellik dedim ya Sapıklık olarak söylemedim İçimden geleni söyledim 😊
AAAaaaa nasıl olur. Yoksa normal sabun mu kullandın? Oysa duru bilmem neli kullansaydın hiç kurumazdı. Hem de duştan çıkar çıkmaz. Afrika çöllerinde normal ama tabii duştan çıkar çıkmaz kurur insanın cildi.
Sudan, jel&sabundan ve lif kullanımından olabilir. Yüz bölgesi çok hassas bölgedir. Özellikle yüze lif kullanırken fazla bastırmamak gerekiyor. Aksi taktirde kızarıklık ve yüzeyde tahriş meydana getirir. Bi süre sonra da kabuk bağlayıp iyileşir
Aklıma sıcak su geldi ama değil diyorsun. Kullandığın şampuan, duş jeli, lif vs bunlar alerji etkisi yapmış olabilir, sırayla kullandıklarını değiştirip farkı görebilirsin.
Cok fazla dus jeli surmemelisin vucudunun kirine gore yani kuru ve temizse fazla surersen tahris olur lifi bastırmamaya calis sonra nemlendirici sur bir sey olmaz