Geceleri mi sabahları mı yoksa gündüzleri mi duş alıyorsunuz?

Her insan farklı zamanda alıyor. Ben geceleri tercih ediyorum. Kışın duştan sonra yatakta yatması güzel oluyor gece de serin oluyor çıkar çıkmaz terlemiyor insan. Ev arkadaşım gündüzleri alırdı hep. Peki sizler ne zaman alıyorsunuz?
Gece
Sabah
Gündüz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Geceleri mi sabahları mı yoksa gündüzleri mi duş alıyorsunuz?
Cevapla