Ne yazayim ki gerçekten bulamıyorum artik sacma seyler yaz yaz bitmiyor sizin sorularinizda bitmiyor benim görüşlerim de bitmiyor verin şu puanibartik yoluma bakayim 😌😌
Duş yerinde aradığım en önemli özellik kokusu ve çıktıktan sonraki tenimde bıraktıgi nem. Cildimin kupkuru kuruyup kaşınmasını önlüyor. @Pure Line harika
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Tabii ki Pure Line kullanıyorum. Cildime gerekli özeni gösteriyor 🌺
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
459Cevap
O kadar çok duş alıyorum ki tenim suya degmekten bembeyaz oldu
Tabiki pure lıne kullanıyorum, cildim için en iyi seçim.
Duş jeli çok seviyorum ama hiç pure line kullanmadım ama denerim
Her akşam duş almadan yapamam en sevdiğim aktivite duş almaktır benim 😄
Olabildiğince az kimyasal, gerçek temizlik ve güzel koku 😏
Hakikaten kaliteli bir ürün herkese tavsiye ederim.
Günlük duş alan birisi olarak arada duş jeli kullanıyorum. Bence kokusu güzel ve ve kalıcı olmalı...
Kokusu
Icerigi
Miktari
Neyli oldugu bunlar cok onemli
guzel olmus ellerıne saglık
Pure Line bu zamana kadat kullandığım en iyi duş jellerinden biri😃
Görselde olan ürünlerden kullanıyorum çokta memnunum teşekkürler
Kalıcı koku tercihim maalesef hava sıcak deodorant bile fark etmiyor
duş jeli önemli gerçekten bir çoğu vücudu tahriş ediyor
Miş gibi kokuyorlar ama en iyisi hep ferah hissetmemi sağlaması
Ne yazayim ki gerçekten bulamıyorum artik sacma seyler yaz yaz bitmiyor sizin sorularinizda bitmiyor benim görüşlerim de bitmiyor verin şu puanibartik yoluma bakayim 😌😌
Benim için önemli olan:
Derim tahriş etmemesi
Keskin güzel bir kokusu olması
Kokunun tende uzun süre kalması
Duş jelini kozmetik magzalardan alınması
Bol köpüklü olmasi
Duş yerinde aradığım en önemli özellik kokusu ve çıktıktan sonraki tenimde bıraktıgi nem. Cildimin kupkuru kuruyup kaşınmasını önlüyor. @Pure Line harika
Tabii ki Pure Line kullanıyorum. Cildime gerekli özeni gösteriyor 🌺
Duş jeli kullanmıyorum. Ancak paylaşım için teşekkürler.
Duştan çıktıktan sonra o duş jelinin kokusu hala üzerinde olmalı, pure line dş jeli harika
Duş etkisi ortalama 2 saati geçmez ona göre duş almak önemli
Duş jeli kullanmıyorum daha çok doğal takılıyorum zeytinyağlı sabun kullanıyorum bu kötü mü?
Pure line duş jeli severek ve ferahlayarak kullandığım bir ürün.
İhmal etmiyorum sıcaklardan önce de bolca duş alırdım
Duş jellerinin hepsi ayrı güzel kokuyor özellikle meyveli fresh kokuları çok seviyorum
Cildini nazikçe ve özenle temizleyecek doğru duş jelini bulmaya odaklan...
Valla ben yeni bir duş jeli keşfettim onu kullanıyorum
Denemek gerek ki her cilde iyi gelecek mi görmek lazım
Sıcaklardan dolayı sabah akşam duş alıyoruz napalım
De eğeceğim mutlaka.. yazın haftada üç kutu bitiriyorum
Teşekkür ederim sanirim isime yariyabilir
#Emirhancankir1
Günlerce saçlarımda ferahlık hissetmekten başka bir şey istemiyorum yeterki 2 ,3gün kokusu gitmesin 😊😊
Fırsat bulduğun her an kendini duşa atmak istiyorsan, gün boyu süren duş keyfini garantileyecek önerimizi keşfetmeye hazır ol!
2. Cilt sağlığın çok önemli! Paraben, alkol ve renklendirici içermeyen bir duş jeli seçmeye özen göster. 🍎🍎🍎🍎
Herhangi bir kimyasal yerine sadece su ile bol bol duş almak emin olun hem saç hem cilt sağlığı için çok daha iyidir
Mümkünse parfümle aynı kokuya sahip bir duş jelinin verdiği özgüven ve rahatlik, işte bunu seviyorum 😉
Bence kaliteli duş jeli almak gerekir ucuz diye kalitesiz alıyorsanız hic almayın daha iyi cunku vucudunuzu daha çok mahveder
Her gün misler gibi kokmak varken neden ter kokar insan anlamam.
Kamu spotu: suya sabuna pure lineye dokunun.
Hepside çok doğru fakat ben duş jelinden ziyade kalıp sabunları tercih ediyorum onların daha doğal olduğunu düşünüyorum
Yaz ayını çok seviyorum ama sıcaktan nefret ediyorum 🤡 Yok ki bir villamız her piştiğimizde havuza girip serinleyelim..
Ben duş jeli hep alırım ama kullanmam çünkü cildime zarar veriyor narin tenler için güzel bir duş jeli var mı?
bir insan vücuduna hakettiği değeri vermeli parfüm kullanmasa bile duşta pure line kullanarak güzel bir kokuya sahip olabilir
Hepsi harika kokuyor hangisini alırsanız alın misler gibi olacaksınız
Daha önce hiç kullanmadım duş jelim bitince hemen alıcam ❤
Duş jeli seçerken güzel kokmalı dikkat etmeliyiz ve kalıcı olmalı.
Günde 2 defa duş alıyorum kalkarken bide yatmadan önce koku olmasına dikkat ediyorum
Eline sağlık güzel olmuş ve bakım şart hep uygulanmali
Kafan mı güzel ne sıcak basması donuyoruz anasını satim.
Ben duş jeli hindistan cevizli kullanıyorum aşırı güzel kokuyor kesınlıkle denemelısınız
Bu zamana kadar kullanıyordum zaten burda görmek sevindirdi herkese öneririm
Güzel koksun temiz hissettirin ve kolay durulansin.
Ben duş jeli kulllanmam sadece saf zeytinyağlı sabun
Butun secenekler mantikli bence insani rahatlatyo gercekten
Bir duş jelinin alerji yapmamasi ve kokunun yumuşacık yumuşacık teninde kalması çok önemli
Sabun tercih ederim. Duş jeli temizliyorum gibi hissetmiyorum
Alerji yapmasın güzel koksun ve en önemlisi kokusu kalıcı olsun başka bişey istemiyom dmsksksksıe
Ay çok faydalı olur Teşekkür ederim umarım böyle şeyler paylaşmaya devam edersiniz
Dus jelli genelde zaten dogal ve cilde faydasi olan tercih edilmeli
Pure line benim favori duș jelim özellikle İncir ve gül kokusu..
pureline kullanıyorum bazen başka marka sabit değil