Kabul edelim ki; hepimizin gün içinde tazelenmeye ihtiyaç duyduğu anlar oluyor. Keşke duş keyfi duşt
Güzellik & Bakım Kendimizi Koşa Koşa Duşa Atmak İstediğimiz 6 An (Sayfa 9) Pure Line Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2536 Kendimizi Koşa Koşa Duşa Atmak İstediğimiz 6 An Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 61 kişi beğendi
umamiseum Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl les gibi sigara kokan bir yerden eve dondugum an 0 0 Yorumla
Haylazzzponçikk Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Spordan sonra o ter kokusu amonyak etkisi yapiyo 0 0 Yorumla
Zhōngguóshànghǎi Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl İnsanı gerçekten rahatlatan nadir bir şey 0 0 Yorumla
valentino1212 Takip Et Bilge Yaş: 26 +1 yıl Kirli hissettiğim anda koşa koşa duşa girerim 0 0 Yorumla
kurstdgn Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Muhteşem bir spor çıkışı çok iyi olurdu duş almak 0 0 Yorumla
Simay001_ Takip Et Bilge Yaş: 30 +1 yıl Yorgun'umuzu en iyi sıcak bir duş keyfi rahatlatır 0 0 Yorumla
magnumelegant Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Özellikle yaz aylarında çıkası gelmiyor insanin 0 0 Yorumla
yesilgozlukivircik Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Kesinlikle 6'ncı madde benim duşa girme isteğim 😊 0 0 Yorumla
agresifpanda696 Takip Et Xper 7 Yaş: 35 +1 yıl Sert bir antrenmanın arkasından da eklenebilir 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
358Cevap
Yaz sıcağında buz gibi dus
les gibi sigara kokan bir yerden eve dondugum an
sporda terledikten sonra.
Okuldan veya spordan sonra kesinlikle ihtiyaç
Genelde spordan sonra. Çok. iyi. geliyor
Günümüz yaşam tarzı zaten bunu gerektiriyor.
3 çok doğru pis insanlar var etrafta
Valla yazın çok güzel oluyor
duştan çok hızlı çıkıyorum keyfi yok
İsten gelince dus guzel oluyor
#Emirhancankir1
Antreman sonrası leş gibi ter kokarken
Halı saha maçından gelince 🙄
Yaz günlerinde denizden çıktıktan sonra 😂
Spordan sonra kesinlikle gerekiyor
güzel çalışma olmuş elinize sağlık
girince hiç çıkasım yok yaaa
Halı saha maçı sonrası yarım saat
Spordan sonra ve genelde yazın şart oluyor
Yürüyüşten döndükten sonra mutlaka.
Spordan sonra o ter kokusu amonyak etkisi yapiyo
kesinlikle spordan sonra koşa koşa :D
Maçtan sonra çok iyi olur
Modumu düşürüen dışardaki kötü kokular
Spordan sonra hemen dusa giresim gelir
Evet çok güzel bir yazı olmuş
Spordan çıktıktan sooonra :D
İsten once isten sonra 😉
Spor sonrası gayet güzel 👍
Duş günün her saatinde harika
İnsanı gerçekten rahatlatan nadir bir şey
Dış almak için bahane üretmiyoruz
Çok yorgun ve terliyken özellikle
O küvetten hiç çıkmak istemiyorum bazen
Kirli hissettiğim anda koşa koşa duşa girerim
Yazin sicakta insanin her an dusa giresi geliyor
Muhteşem bir spor çıkışı çok iyi olurdu duş almak
Spordan sonra insan kendini atmak ister
iş çıkışı ve spor sonrasııı
#KokunHalaÜzerimde 1 numarayım
Ben rahatlıyorum ozellikle yazın
Her sabah duş alıyorum, almazsam rahat edemem
emeğine sağlık güzel yazı
Maçtan geldiğimde öyle hissederim
Cünüp olduktan sonra şıkkı neden yok
Yorgun'umuzu en iyi sıcak bir duş keyfi rahatlatır
Duş almak şahane insanı dinlendirir
Özellikle yaz aylarında çıkası gelmiyor insanin
Sabah kalktiginda kamyonu devirmissindir mk
Uca uca duşa giriyorum 🌹❤
Duş yapmak bütün sıtresimi gideriyor
Her canım istediği anda duşa koşarım.
Sadece çok yorgunken dusa kosarim
Kesinlikle 6'ncı madde benim duşa girme isteğim 😊
Sert bir antrenmanın arkasından da eklenebilir
Her gün akşam duşa atıyorum kendimi
Güzel yazı olmuş teşekkürler emeğinize
Duj çok güzeldir almasıda
Mukemmmmmel paylasim 😁😁
soğuk havalarda bazen tam tersi
Özellikle spordan sonra koşarım.