Kabul edelim ki; hepimizin gün içinde tazelenmeye ihtiyaç duyduğu anlar oluyor. Keşke duş keyfi duşt
Güzellik & Bakım Kendimizi Koşa Koşa Duşa Atmak İstediğimiz 6 An (Sayfa 6) Pure Line Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2536 Kendimizi Koşa Koşa Duşa Atmak İstediğimiz 6 An Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 61 kişi beğendi
Penolopeeeee Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl Yazları ve geceleri en cok yapmak isteğim anlar 0 1 Yorumla Penolopeeeee +1 yıl @tıpdoktoru123 görüş paylasıyorum surda ya mesaj kutusuyla pek ilgilenemiyorum malesef Yorumla
2001amircan Takip Et Guru Yaş: 31 +1 yıl Çok güzel olmuş eğitici olmuş dus alamk güzeldir 0 0 Yorumla
NoManSky Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Sıcak duşun verdiği yorgunlukla yatağa atlamak... 0 0 Yorumla
flamingocuk Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl işten çıktığım o an özellikle de cuma akşamları 0 0 Yorumla
MinusHuman Takip Et Bilge Yaş: 41 +1 yıl Gunde 7 8 kez dus alırım en az yazlari ozellikle 0 0 Yorumla
Senemİster Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Sinirlenince duşa girer suyun altında ağlarım ben. 0 0 Yorumla
neon214 Takip Et Xper 7 Yaş: 34 +1 yıl Kafam ne zaman eserse o zaman giriyorum hemen.😂 0 1 Yorumla ferhatdurmaz +1 yıl En iyisi 😅 Yorumla
beniptalim Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Yaz sıcağında dışarıda 15 dakika yürümek yetiyor 0 0 Yorumla
MavilerinHuzuru Takip Et Xper 6 Yaş: 24 +1 yıl Hiç öyle bir isteğim olmadı. Sudan korkuyorum. 0 0 Yorumla
SimliKartpostal Takip Et Bilge Yaş: 44 +1 yıl Çilek kokulu bir duş jeline asla hayır diyemem 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
358Cevap
Spordan sonra sanırım en sevdigim
duş sonrası kafa dinleme ve uyku..
Stresli bigünden sonra harika olur.
Yasemin kokusu favorim her zaman 😍
Harika olmuş bu bilgiler gerçekten.
doğru duşa gidiyorum o zaman
Kendini kirli hissettiğin her an duş iyi
Severim temiz olmayı o yüzden vazgeçilmeZimdir
Evet doğru haklısınız bu koonuda
çok güzel bir paylaşım. katılıyorum
Hepsi de çok güzel amaugdgyujgfddxgj
Yazları ve geceleri en cok yapmak isteğim anlar
@tıpdoktoru123 görüş paylasıyorum surda ya mesaj kutusuyla pek ilgilenemiyorum malesef
Denemek lazım yenilik güzeldir
Güzel koksun kokusu kalıcı olsun yeterli
Çok güzel olmuş eğitici olmuş dus alamk güzeldir
Sıcak duşun verdiği yorgunlukla yatağa atlamak...
işten çıktığım o an özellikle de cuma akşamları
Spor yaptıktan sonra harika...
Halı saha sonrası gelen istek
Pure line kalıcı olması Paraben icermemesi
Her zaman banyodayim ben hepsi seçeneklerin
Spor salonundan çıkmadan önce
Yorgunluk yorgunluk yorgunluk
Ben genelde sabahları alıyorum duşu
Kesinlikle çok yorgun oluncaa
Püre line gün boyu etkili
Emegine saglik aynen dediklerin gibi
#kokunhalaüzerimde
Kesinlikle portakallı
7. KizlarSoruyor sitesinden çıkış yapar yapmaz.
Yorgunluktan bayılacak duruma geldiğimde
Kötü enerjiyi de atiyosun dusla vallahi
Nöbette çıkıp eve ulaşınca 🤣🤣
Tüm anlara katılıyorum🙃🙃🙃
1 bana uyar uyanınca ve cenabetken 😊
Güzele benziyor hiç denemedim ama
Gunde 7 8 kez dus alırım en az yazlari ozellikle
Kendimi leş gibi hissettiğim her an
Paylaşımın mükemmel olmuş :)
Sinirlenince duşa girer suyun altında ağlarım ben.
Spordan sonra. Güzel kokan duş jeli vazgelimezim.
Kafam ne zaman eserse o zaman giriyorum hemen.😂
En iyisi 😅
Çok güzel bir paylaşım olmuş
Temizlikten sonra ve işten sonra
Yaz sıcağında dışarıda 15 dakika yürümek yetiyor
kalıcı koku ve duştan sonralar önemlidir
Tabikideh spor sonrası duş
3. seçenek bende çok oluyor
Hepiside beni anlatmış guzel
Gusül almamız gerektiğinde
Duş insana muhteşem iyi geliyor zaten
Metrodan iner inmez. Of anam of.
Teşekkürler çok iyi bir paylaşım
dus yapmak insani hos yapiyor
Spordan sonra çokk güzel oluyor 😊
Unicorn nem bombası ve küvet.
Hiç öyle bir isteğim olmadı. Sudan korkuyorum.
Pure line denemek isterim
Çilek kokulu bir duş jeline asla hayır diyemem
Bence siz bir şelaleye yuva yapın
Eline sağlık. Teşekkürler.